PlayOn Skrivet 18 September 2008 Rapport Dela Skrivet 18 September 2008 Hej! Jag är lite förvirrad. Nu snart kommer ju både Guitar Hero World Tour och Rock Band 2 ut. Jag vet inte vilken av dem jag ska köpa men undrade sedan om man inte bara kan köpa typ Guitar Hero World Tour med instrumenten och sen köpa Rock Band 2 ( bara spelet ). Fungerar GH:WT instrumenten till RB2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 19 September 2008 Rapport Dela Skrivet 19 September 2008 Guitar hero 4s gitarr ska funka på rock band iaf vad jag hört. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PlayOn Skrivet 19 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 September 2008 Okej, men resten av instrumenten då? ( Gör det först och främst för trummorna ). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 19 September 2008 Rapport Dela Skrivet 19 September 2008 Det borde inte funka, och varför köpa GH4's instrument och Rock band spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PlayOn Skrivet 19 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 September 2008 För jag vill ha båda spelen, men jag vill inte betala för båda spelets instrument. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 19 September 2008 Rapport Dela Skrivet 19 September 2008 Tror inte det funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 19 September 2008 Rapport Dela Skrivet 19 September 2008 jag har som sagt hört om det på fz. att gitarren ska funka. sök på guitar hero 4 ir nått sånt på fz bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladefinor Skrivet 19 September 2008 Rapport Dela Skrivet 19 September 2008 (redigerat) jag har som sagt hört om det på fz. att gitarren ska funka. sök på guitar hero 4 ir nått sånt på fz baraJapp, något sånt var det de skrev på FZ.Och detta skulle troligen vara en PS3-funktion. Redigerat 19 September 2008 av bladefinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kratos Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 (redigerat) gitarren till Rock Band 2 ser ju bra mkt bättre ut än GH4as... eller jag har nog inte sett Guitar Heroes gitarr än men RB2s ser grym ut :P Redigerat 20 September 2008 av Kratos Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 22 September 2008 Rapport Dela Skrivet 22 September 2008 Tror inte det för att de som skapar spelen är ju största konkurenterna, annars skuller GH3 gitarer funka på rock band med de gör de ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 22 September 2008 Rapport Dela Skrivet 22 September 2008 gitarren till Rock Band 2 ser ju bra mkt bättre ut än GH4as... eller jag har nog inte sett Guitar Heroes gitarr än men RB2s ser grym ut :P då bör du verkligen se guitar heros 4s gitarr.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PlayOn Skrivet 22 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 September 2008 Har ju läst om folk som hade tänkt köpa GH:WT med intrument och sen köpa rock band 2 utan instrument. Jag läste också på någon sida att de skulle gå att köra GH instrumenten på RB2, kanske kan hitta länken någonstans.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.