laynus Skrivet 19 September 2008 Rapport Dela Skrivet 19 September 2008 (redigerat) asså vad har hänt med mitt konto? jag fick nytt lösen i morse och nu står det P1 och en konstig avatar på mej:S ska det hända så? EDIT:misstänker att nån har hackat det! för att jag hadde en trojan i datorn förut. men jag har koden nu Redigerat 19 September 2008 av linus555 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 19 September 2008 Rapport Dela Skrivet 19 September 2008 (redigerat) Det står ju "h4ck3d by Mr. P" i din sig, kan det ha nåt med det att göra? Redigerat 19 September 2008 av Fruktnystan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 19 September 2008 Rapport Dela Skrivet 19 September 2008 Kan P vara Poison kanske? ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PurpleHaze Skrivet 19 September 2008 Rapport Dela Skrivet 19 September 2008 (redigerat) Använd säkra lösenord nu grabbar och flickor. - Sylar Redigerat 19 September 2008 av Sylar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 19 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 September 2008 MM men jag ändrar ingen fören jag har fått svar från admin låter det bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 19 September 2008 Rapport Dela Skrivet 19 September 2008 öh? vi bestämmer väl inte om det låter bra eller inte :P? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 19 September 2008 Rapport Dela Skrivet 19 September 2008 öh? vi bestämmer väl inte om det låter bra eller inte :P ?Öh? Jo, du bestämmer om du tycker det låter bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 19 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 September 2008 Okej men asså jag är rädd att han har mina uppgifter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 19 September 2008 Rapport Dela Skrivet 19 September 2008 det kan han säkert ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 19 September 2008 Rapport Dela Skrivet 19 September 2008 Kan P vara Poison kanske? ;D Kan vara så, men tror inte Poison slösar tid på fuska accs. Okej men asså jag är rädd att han har mina uppgifterByt bara lösenord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 19 September 2008 Rapport Dela Skrivet 19 September 2008 Linus du är inte ensam... Alla mina 10000 Fuskamynt är borta.. Vet inte vart dom tagit vägen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CountRealDude Skrivet 19 September 2008 Rapport Dela Skrivet 19 September 2008 Jag såg att du hittade en passande rubrik -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.