Soosman Skrivet 19 September 2008 Rapport Dela Skrivet 19 September 2008 Tjenare, jag vill gärna möta nån på super smash bros brawl. Min Kod är 0817-5391-1165 Min kompis är ochså med :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swemaster7 Skrivet 19 September 2008 Rapport Dela Skrivet 19 September 2008 Hej! skulle gärna joina men mitt brawl får jag på måndag. har haft det innan men jag spela sönder det :rolleyes: Har du och din kompis skills på brawl eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 19 September 2008 Rapport Dela Skrivet 19 September 2008 Tja det är jag som är soosmans kompis :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 19 September 2008 Rapport Dela Skrivet 19 September 2008 en 11 åring som stavar fel på också och en 12 åring? nej tack, jag tror inte jag vill möta er Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 Nej, jag vill inte möta er. Khazar, du ska inte skylla på stavfel. Du använder ju inte punkt och skiljetecken! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moldorm Skrivet 21 September 2008 Rapport Dela Skrivet 21 September 2008 Jag spelar gärna, men inget tourneyfaggotry. PM'a mig för friend code. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 22 September 2008 Rapport Dela Skrivet 22 September 2008 (redigerat) Vad menar du, ska du komma till oss eller att vi spelar online. Måste vi spela Online kan jag inte vara med. Jag kan inte ändra mina internet-anslutningar och har inget Internet på mitt Wii. Så jag vill nog inte utmana dig. Redigerat 22 September 2008 av Jojje3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 22 September 2008 Rapport Dela Skrivet 22 September 2008 Vad menar du, ska du komma till oss eller att vi spelar online. Måste vi spela Online kan jag inte vara med. Jag kan inte ändra mina internet-anslutningar och har inget Internet på mitt Wii. Så jag vill nog inte utmana dig.Jag tror att han menar att ni ska spela online :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moldorm Skrivet 24 September 2008 Rapport Dela Skrivet 24 September 2008 (redigerat) Vad menar du, ska du komma till oss eller att vi spelar online. Om han pratar om friendcodes, vad tror du han menar? Tänk lite. Redigerat 24 September 2008 av Moldorm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 26 September 2008 Rapport Dela Skrivet 26 September 2008 (redigerat) en 11 åring som stavar fel på också och en 12 åring? nej tack, jag tror inte jag vill möta er Khazar han är 12 år :/ Vi fyller 13 i novomber. Anledingen till att vi stavar fel är för att vi skriver snabbt :) P.s Moldorm jag ska höra med Soosman ok? Redigerat 26 September 2008 av Moonlamp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 26 September 2008 Rapport Dela Skrivet 26 September 2008 en 11 åring som stavar fel på också och en 12 åring? nej tack, jag tror inte jag vill möta er Khazar han är 12 år :/ Vi fyller 13 i novomber. Anledingen till att vi stavar fel är för att vi skriver snabbt :) P.s Moldorm jag ska höra med Soosman ok? jag skriver f*n också snabbt men jag stavar inte fel för det? fast iförsig, folk blänger ju på mig när jag skriver på datorn i klassrummet ibland... orkar inte kolla min FC just nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 27 September 2008 Rapport Dela Skrivet 27 September 2008 (redigerat) Ok, Men det är bara så jag tittar endå inte på tangentbordet när jag skriver xD Men det händer så xD Redigerat 27 September 2008 av Moonlamp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.