Soosman Skrivet 6 Oktober 2008 Författare Rapport Skrivet 6 Oktober 2008 (redigerat) Men förök spöa mig när jag är sonic jag kan spöa 3 lv 9 som är i lag no items 2 mins ko och 5 liv har det på japanskt ska köpa det ENG ver snart!!! jag ska spöa många...tror jag :evil: :cool: :kung:och du är typ 11 år och tror att du är världs bäst bara för att du kan slå 3 lvl 9? att spöa 3 lvl 9 är f*n patetiskt, man behöver bara köra hit and run taktik så vinner man. klara classic mode på hard plz Vi är inte dåliga plus addar dig idag.. I DONT GIVE A SHIT om du tror vi suger. jag har precis flyttat te vallås så har precis kopplat in wii Kan möta dig nu är med min kompis moonlamp Redigerat 6 Oktober 2008 av Soosman Citera
MysticGohan Skrivet 6 Oktober 2008 Rapport Skrivet 6 Oktober 2008 Men förök spöa mig när jag är sonic jag kan spöa 3 lv 9 som är i lag no items 2 mins ko och 5 liv har det på japanskt ska köpa det ENG ver snart!!! jag ska spöa många...tror jag :evil: :cool: :kung: och du är typ 11 år och tror att du är världs bäst bara för att du kan slå 3 lvl 9? att spöa 3 lvl 9 är f*n patetiskt, man behöver bara köra hit and run taktik så vinner man. klara classic mode på hard plz Vi är inte dåliga plus addar dig idag.. I DONT GIVE A SHIT om du tror vi suger. jag har precis flyttat te vallås så har precis kopplat in wii Kan möta dig nu är med min kompis moonlamp går in på brawl sen, kollar på tv nu Citera
Soosman Skrivet 6 Oktober 2008 Författare Rapport Skrivet 6 Oktober 2008 Men förök spöa mig när jag är sonic jag kan spöa 3 lv 9 som är i lag no items 2 mins ko och 5 liv har det på japanskt ska köpa det ENG ver snart!!! jag ska spöa många...tror jag :evil: :cool: :kung: och du är typ 11 år och tror att du är världs bäst bara för att du kan slå 3 lvl 9? att spöa 3 lvl 9 är f*n patetiskt, man behöver bara köra hit and run taktik så vinner man. klara classic mode på hard plz Vi är inte dåliga plus addar dig idag.. I DONT GIVE A SHIT om du tror vi suger. jag har precis flyttat te vallås så har precis kopplat in wii Kan möta dig nu är med min kompis moonlamp går in på brawl sen, kollar på tv nu När? han har gått hem nyligen och snälla tid :D Citera
WishCookie Skrivet 14 Oktober 2008 Rapport Skrivet 14 Oktober 2008 Hmm ja jusdet var hos soosman idag. Han har addat dig men du har inte accepterat. Citera
MysticGohan Skrivet 14 Oktober 2008 Rapport Skrivet 14 Oktober 2008 har jag visst, båda måste vara inne samtidigt för att det ska godkännas, newb Citera
WishCookie Skrivet 17 Oktober 2008 Rapport Skrivet 17 Oktober 2008 asså det är inte jag som har wii det är ju min kompis :/ Citera
Moldorm Skrivet 19 Oktober 2008 Rapport Skrivet 19 Oktober 2008 har jag visst, båda måste vara inne samtidigt för att det ska godkännas, newb Nej? Citera
Kuzune Skrivet 19 Oktober 2008 Rapport Skrivet 19 Oktober 2008 Ja, faktiskt, efter man registrerat varann så måste man även vara inne samtidigt för att det ska godkännas. Tills dess står det typ "Waiting for registration" eller nåt sånt, även om båda registrerat varann. Citera
WishCookie Skrivet 21 Oktober 2008 Rapport Skrivet 21 Oktober 2008 Nej, jag menar att det är min kompis som har wii inte jag. Citera
MysticGohan Skrivet 21 Oktober 2008 Rapport Skrivet 21 Oktober 2008 Nej, jag menar att det är min kompis som har wii inte jag.och? har vi sagt något annat? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.