MysticGohan Skrivet 27 September 2008 Rapport Dela Skrivet 27 September 2008 Ok, Men det är bara så jag tittar endå inte på tangentbordet när jag skriver xD Men det händer så xDjag tittar inte heller på tangentbordet, om du tror det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 27 September 2008 Rapport Dela Skrivet 27 September 2008 Är det nåt problem med att jag råkar stava fel bara för att jag skriver snabbt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 27 September 2008 Rapport Dela Skrivet 27 September 2008 Är det nåt problem med att jag råkar stava fel bara för att jag skriver snabbt?vore lättare att läsa vad du skriver om du inte stavade fel-,- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hector Skrivet 28 September 2008 Rapport Dela Skrivet 28 September 2008 nej tack spelar hellre med 14+ <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 1987smile Skrivet 28 September 2008 Rapport Dela Skrivet 28 September 2008 Kanske. Vet inte vad din friend code är Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 28 September 2008 Rapport Dela Skrivet 28 September 2008 Kanske. Vet inte vad din friend code ärROFL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moldorm Skrivet 28 September 2008 Rapport Dela Skrivet 28 September 2008 nej tack spelar hellre med 14+ <_< Just det, för inga under 14 är värda att spela med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 28 September 2008 Rapport Dela Skrivet 28 September 2008 nej tack spelar hellre med 14+ <_< Just det, för inga under 14 är värda att spela med. japp, för dem kan förmodligen inte spela spelet rättvist Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 28 September 2008 Rapport Dela Skrivet 28 September 2008 nej tack spelar hellre med 14+ <_<Han är ju 95:a alltså snart 13, det är inte så stor skillnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swemaster7 Skrivet 30 September 2008 Rapport Dela Skrivet 30 September 2008 Är det nåt problem med att jag råkar stava fel bara för att jag skriver snabbt?vore lättare att läsa vad du skriver om du inte stavade fel-,- Kanske lite offtopic :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 1 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2008 (redigerat) Asså vi är 13 år snart! Är det nåt problem med det? Tror ni att vi är dåliga på det bara för att vi är under 14? Eller? För där tar ni fel! Redigerat 1 Oktober 2008 av Moonlamp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 1 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2008 moonlamp, du är säkert dålig på brawl-,- moldorm, vill du köra en match? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.