Hoppa till innehåll

Ps2an

JonteFire2

Rekommendera inlägg

Men då kan väl du stänga av den?

Jag rekommenderar inte att du gör det, då kommer den hacka dom första timmarna när du börjar spela igen.

Så stäng av den genom att trycka på knappen sedan där bak på den :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men då kan väl du stänga av den?

Jag rekommenderar inte att du gör det, då kommer den hacka dom första timmarna när du börjar spela igen.

Så stäng av den genom att trycka på knappen sedan där bak på den :D

Ja, jag gör ju det när jag ser att den är på!

Går inte jag har ps2 slim då finns det ingen sån

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst jagekung

neej... 20 xD

Men hon kan ingenting om sånt.. inte ens mina föräldrar kan..

Jag ska säga till henne om hon gör det igen..!

Och förresten så spelar hon inte så ofta ändå

Men för i H*lvete är man då J*vla dålig att man inte ens kan stänga av ett ps2 så va f*n ska man ha det till då läs manualen!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

neej... 20 xD

Men hon kan ingenting om sånt.. inte ens mina föräldrar kan..

Jag ska säga till henne om hon gör det igen..!

Och förresten så spelar hon inte så ofta ändå

Men för i H*lvete är man då J*vla dålig att man inte ens kan stänga av ett ps2 så va f*n ska man ha det till då läs manualen!!!!!!

Men för i h*lvete det är inte ens hennes!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kan ps2an gå sönder om man har på basenheten (så den lyser grönt) väldigt länge utan att spela? typ några nätter och så..?..

Min syrra vet tydligen inte hur man stänger av den..!

Den kan gå sönder. Om knappen lyser så är själva playsationet på. Och den blir ju varm efter några timmar. Så står den på en vecka så, så kan du räkna med att den överhettas och går sönder. Plus att den drar onödig el. Och för det sista, om den överhettas så kan den börja brinna och den kan sluta illa om någon inte märker det. Redigerat av Raptomex
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kan ps2an gå sönder om man har på basenheten (så den lyser grönt) väldigt länge utan att spela? typ några nätter och så..?..

Min syrra vet tydligen inte hur man stänger av den..!

Den kan gå sönder. Om knappen lyser så är själva playsationet på. Och den blir ju varm efter några timmar. Så står den på en vecka så, så kan du räkna med att den överhettas och går sönder. Plus att den drar onödig el. Och för det sista, om den överhettas så kan den börja brinna och den kan sluta illa om någon inte märker det.

Tack så mycket, det låter väldigt rimligt.. ska förklara för syrran

Men det är inte så att den står på en vecka iallfall :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...