Sportlov Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 Skaffade mig en ny Lock UI inatt. Problemet är att jag inte vet hur jag får bort den grå rutan. Någon som kan hjälpa mig? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luc0ld Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 Ta bort addonet Grid, om du vill ha bort den, eller gå in på Grid options. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 Skaffade mig en ny Lock UI inatt. Problemet är att jag inte vet hur jag får bort den grå rutan. Någon som kan hjälpa mig? :huh: Perl UI, am I right? Du kan slå av den under options. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luc0ld Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 Skaffade mig en ny Lock UI inatt. Problemet är att jag inte vet hur jag får bort den grå rutan. Någon som kan hjälpa mig? :huh: Perl UI, am I right? Du kan slå av den under options. Nej. Bara en liten del är X-Perl, inte den rutan. Det är Grid. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sportlov Skrivet 20 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 Ta bort addonet Grid, om du vill ha bort den, eller gå in på Grid options. Japp ! Tack så mycket Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luc0ld Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 Inga problem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg