ThemasteR32 Skrivet 20 September 2008 Rapport Skrivet 20 September 2008 hej. jag har en Windows Vista Business Svensk version. funkar Speech recognition på Vista Business sv? har en mic från: MANTA. rätt bra och snygg och dyr. blev ganska intreserad om Speech recognition när jag fick höra om det och såg. men en sak jag vet. att man måste tränna den. om det är till Vista Home Perium. då blir det ganska dyrt. om det inte funkar på Vista Business. vad för andra program som är liknande som Speech recognition? ungefär likadane funktioner? fakta: 3.2GHz P4, 1024mb ram, Sound MAX, HP Compaq dc7100 Citera
PurpleHaze Skrivet 20 September 2008 Rapport Skrivet 20 September 2008 Jag hade en svensk version av Vista tidigare med den hade inte Speech Recognition, så jag är ganska säker på att det bara funkar på den engelska verisonen av Vista. Dragon NaturallySpeaking är ett alternativ - Sylar Citera
ThemasteR32 Skrivet 20 September 2008 Författare Rapport Skrivet 20 September 2008 (redigerat) Den är ganska bara också. man har den samma funktion som Speech Recognition har? EX: att det kommer massa blåa rutor när man säger ett commando så får man säga nummret på rutan då markerar han det. eller att när du säger ett ord och den inte fattar då kommer det en rutta med massa ord och vid orden står det ett nummer: kolla på den linken: Redigerat 20 September 2008 av bartoszx007 Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.