Husko Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 ska jag eller chippa min xbox 360? :o <_< kan nån svara? <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 ja det tycker jag men det finns visa nackdelar tex du kan inte köra live Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 jag tycker att du inte borde det... du kan ju inte köra Live då... jag tycker också att det är bättre att ha spelet i riktig förpackning Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 21 September 2008 Rapport Dela Skrivet 21 September 2008 det är onödigt efter som xbox har ett sånt bra live system... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.