Zhark Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 (redigerat) Här är Michael Winslows (mannen med 10 000 ljudeffekter) scener i Police Academy-filmerna. De är i ordning. Säg gärna vilken som var bäst. Redigerat 20 September 2008 av Zhark Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 21 September 2008 Rapport Dela Skrivet 21 September 2008 LOL! Så j*vla bäst! XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 26 September 2008 Rapport Dela Skrivet 26 September 2008 Så j*vla skön! xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 30 September 2008 Rapport Dela Skrivet 30 September 2008 Otroligt grymt när han är i vattnet och ska starta vatten-scootern ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 1 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2008 okej dom här var sköna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
t00ncheat Skrivet 1 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2008 Fy f*n han äger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst IngweCalanor Skrivet 1 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2008 men f*n han kan väll inte göra ALLA ljud skälv??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhark Skrivet 2 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2008 men f*n han kan väll inte göra ALLA ljud skälv???Jojomensan, måste vara extremt kul att se honom live. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
t00ncheat Skrivet 2 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2008 Ofta det är han själv som gör alla ljud det är väl iallafall ljud effekter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhark Skrivet 2 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2008 Kolla på den här live-grejen om du inte tror mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
t00ncheat Skrivet 2 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2008 vill se det utan mick först innan jag tror det xd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 2 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2008 vill se det utan mick först innan jag tror det xd Du är avundsjuk, eller hur? ;) Jag är iaf xD Kommer ihåg de första gångerna man såg polis skolan, dog nästan av skratt, självklart va han min favorit, älskar och kommer alltid att göra när han dyker med vatten-scootern x) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.