Gäst 1987smile Skrivet 22 September 2008 Rapport Dela Skrivet 22 September 2008 Vilken bil tycker ni ha vart roligast att köra i GTA-spelen. Jag tycker monster-trucken som jag hitta i öknen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 22 September 2008 Rapport Dela Skrivet 22 September 2008 Jag tycker monstertrucken som jag hittade var som helst när jag skrev in fusket. Nä, skoja bara :D Men jag har ingen direkt favoritbil för alla GTA-spel. Jag har en favvobil för varje spel, tex Carreran (glömt vad den heter) på GTA IV. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
htf456345 Skrivet 22 September 2008 Rapport Dela Skrivet 22 September 2008 monstertrucken är såklart störst bäst och vackrast! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iCUbe Skrivet 26 September 2008 Rapport Dela Skrivet 26 September 2008 Hmm ... alla bilar är sköna ;) det äre så svårt att bästämma sej,! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 27 September 2008 Rapport Dela Skrivet 27 September 2008 infernus på gta san andreas, min favvo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 27 September 2008 Rapport Dela Skrivet 27 September 2008 jag vet hur man får en monster truck utan att behöva gå till en man kan skriva en kod den är:awbdlcid tror jag jag tror den är pansa :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WizZ Skrivet 27 September 2008 Rapport Dela Skrivet 27 September 2008 en snab bill, den è snab, den är sven kåål Skojja ba :D Jag älskar Monstertrucken den är svin skön ju :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wille983 Skrivet 8 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2008 INFERNUS ÄR BÄST!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg