Superharry05 Skrivet 22 September 2008 Rapport Dela Skrivet 22 September 2008 Hej! Jag ska bli member i morgon och jag undrar om någon har ett bra tips till mig som ska bli member för första gången? Vilken member skill tycker ni är roligast? Hej då!!!!! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 22 September 2008 Rapport Dela Skrivet 22 September 2008 Jag tycker thiving för man tjänar en hel del på det :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 22 September 2008 Rapport Dela Skrivet 22 September 2008 Jag tycker thiving för man tjänar en hel del på det :P Förklara för honom då , jag kan inte för jag är också en ny Member (nästan) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
desertpures Skrivet 22 September 2008 Rapport Dela Skrivet 22 September 2008 Hej! Jag ska bli member i morgon och jag undrar om någon har ett bra tips till mig som ska bli member för första gången? Vilken member skill tycker ni är roligast? Hej då!!!!! ;) varför göra tråd på fuska där 99% är lvl 70s och har inte mycket fakta om spelet.det finns massa guide sidor som du kan titta och lära mer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 22 September 2008 Rapport Dela Skrivet 22 September 2008 Annars testar du själv och kommer själv på vad som e skoj och inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 24 September 2008 Rapport Dela Skrivet 24 September 2008 slayer är ju LÄTT roligast Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JingleHell Skrivet 24 September 2008 Rapport Dela Skrivet 24 September 2008 Slayer, Tjänar mest, roligast Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Estevan137 Skrivet 25 September 2008 Rapport Dela Skrivet 25 September 2008 Levla upp fletching :P Skaffa pilbågar och sedan sälj dom ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zierox Skrivet 26 September 2008 Rapport Dela Skrivet 26 September 2008 Jag tror nog att herbalism är min favorit! Roligt o ha en massvis med potions i banken när dom verkligen behövs istället för att köpa massa potions o inte ha reda på vad man har och itne har :D Ja, jag tycker herbalism är roligt och avslappnande =) Good luck, find the way to refresh yourself! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Superharry05 Skrivet 1 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2008 Ok tack för alla svar!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg