Hoppa till innehåll

Vad Ska Det Vara I Gow Limited Edition?


DiRtY

Rekommendera inlägg

tja, var iväg och köpte ett GoW (Gears of War) och undrar nu (eftersom jag köpte det beg) så jag fått med allt.

Fick:

Manual

plåtbox

1 spel skiva

1 bonus skiva

1 bok (tror det heter art book)

Plast saken som sitter runt själva plåtboxen

Så var det allt man ska få med?`

 

Sen bara för att skryta lite. Så fick jag idag tag på ett helt nytt och inplastat (med microsoft rämsa på med) halo 2 limited collectors edition, och kan ni gissa för vilket pris???????? JO!!! 99KR!!!! as billigt ju.

Skulle ha tagit fler........ om det fanns:D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

99kr!!!!! :o vart köpte du det????

och jag vet inte vad som ska var med i GoW sorry :(

De öpnde en ny Siba affär nu här i trolhättan (eller a fanns en innan men de flyttade ca 50m och ny lokal) och där hade de en låda med xbox spel för 99 var mest det första medel of honor och några andra skit spel.

Men grävde mig en bra bit ner på botten och hittade då ett helt nytt och inplastat halo 2 collectors (även i en skyddsbox elelr rånbox eller vafan det nu heter) samt ett helt nytt och inplastat vanliga halo 2 (inte classic) för 99 så tog båda:D

Men det var sista av de båda, fortsatte gräva en stund men kunde inte hitta fler.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...