Satisfaction Skrivet 23 September 2008 Rapport Dela Skrivet 23 September 2008 Jo, jag skulle vilja veta hur man söker igenom en enskild fil...t.ex om någon skickar något till mig eller en fil jag laddar ned. Ser inget som skulle betyda virussök när jag högerklickar en fil eller något sånt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 23 September 2008 Rapport Dela Skrivet 23 September 2008 hmm asså msn virus söker alla filer som skickas. och vad har du för virus program? Nod32 är bra för dom virus söker filen när du laddar ner den. och är det virus så avbryts nerladdningen och dom känner av det bra men det kostar att köpa en licens ca 350 kr för 1 år tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 23 September 2008 Rapport Dela Skrivet 23 September 2008 Det kostar 800 per år. det kostar 400 plus 400 i moms. Jag har Nod32 och när jag högerklickar så står det "Nod32", borde vara så med nåt annat virusprogram också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 23 September 2008 Rapport Dela Skrivet 23 September 2008 Ja men nod32 är det bästa fall man frågar mej :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TuggaBananWTF Skrivet 23 September 2008 Rapport Dela Skrivet 23 September 2008 Norton 360 är bra att använda det tar bort viruset bättre än Nod32 men det kostar ungefär 1000 kr att köpa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 23 September 2008 Rapport Dela Skrivet 23 September 2008 Norton 360 är det kassaste antiviruset som du kan hitta. Nod32 är bättre än Norton på alla punkter. Sorry för offtopic! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 23 September 2008 Rapport Dela Skrivet 23 September 2008 nod32>norton Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Waldorf Skrivet 23 September 2008 Rapport Dela Skrivet 23 September 2008 ja norton är icke bra. missar ofta en massa virus som man sen hittar med nod Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Koddo Skrivet 23 September 2008 Rapport Dela Skrivet 23 September 2008 Nej nej F-secure är den bästa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 23 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 September 2008 Fick Norton 360 gratis när vi köpte våran nyaste dator... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 23 September 2008 Rapport Dela Skrivet 23 September 2008 sorry, men nod32>f-secure, tror att kaspersky ska vara bra också, eller har jag fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JingleHell Skrivet 23 September 2008 Rapport Dela Skrivet 23 September 2008 Jag föredrar Norton 360 lätt och hantera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.