Soad_token Skrivet 29 September 2008 Rapport Skrivet 29 September 2008 Det är äcklot planerade i flera månader.. f*n, undra om man får lägga upp dne här bilden..? :o Anmäl mig inte för det isf :P http://aftermathnews.files.wordpress.com/2007/11/pekka-eric-auvinen.jpg Har du något bevis på att han planerade det i flera månader...för allt jag har hört är att man inte vet om han har planerat de eller inte. Soad_token Jag har då aldrig hört om någon skolmassaker som inte varit väl planerad... Jag hade för mig att man kommit fram till att det var 6 år, eller var det Jokela? Den i jokela vet man att han planerade...men det finns inga bevis (som jag har sett eller hört om iaf) som tyder på att han planerade massakern...visst han kanske planerade den i några dar i förväg det tror jag...men det finns oms agt inga bevis än så länge som tyder på att han planerade den långt i förväg. Soad_token Citera
DonaldDuck Skrivet 29 September 2008 Rapport Skrivet 29 September 2008 det kommer varje år närmare mig o.O nu är det ganska nära Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.