Hoppa till innehåll

Hjälp Hur Ska Jag Få Pengar?


Rovarkungen

Rekommendera inlägg

Hej hur ska jag få mer pengar? Och vad ska jag träna på?

 

 

 

 

Mina skills:

 

 

Woodcutting: 37

 

cooking: 37

 

Crafting: 19

 

Firemaking: 31

 

Prayer: 19

 

Defence: 38

 

Attack: 34

 

Mining: 22

 

Fishing: 40

 

Smithing: 8

 

Strength: 34

 

Hitpoints: 35

 

Combat level: 42

 

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 27
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Hm, bäst för gratis spelare är nog detta.

WC och sedan sälja, det är nog det bästa sättet för "F2P". Men eller så gör du som jag, dödar Hill giants, tar limp och B-bones och sedan säljer för minium price i Grand Exchange. Det är ett bra sätt att tjäna pengar på, har skrapat ihop 20M på det.

 

En Hill giant är på lvl 29, om du är på 42 så bör du klara det. Du har inte precis några höga lvl's på din combats men det bör nog gå bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

20m!?! det måste ha tatt lång tid har 2m kommer få 4 när jag spunnit alla mina flax XD

b bones kanske är bra men cow hides för den combaten är bäst tycker jag.

 

Nej Hill Giants är bäst vid den leveln för då får han både exp, b bones och limps. Själv tjänar jag pengar på monster drops. Dödar blue dragons säljer hides och bones, jag brukar också döda thzaar gubbar. Fick en obby cape igår när jag dödade en Thzaar-Xil. Kom ihåg det när du blir lite bättre level och om du blir member.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

20m!?! det måste ha tatt lång tid har 2m kommer få 4 när jag spunnit alla mina flax XD

b bones kanske är bra men cow hides för den combaten är bäst tycker jag.

 

Nej Hill Giants är bäst vid den leveln för då får han både exp, b bones och limps. Själv tjänar jag pengar på monster drops. Dödar blue dragons säljer hides och bones, jag brukar också döda thzaar gubbar. Fick en obby cape igår när jag dödade en Thzaar-Xil. Kom ihåg det när du blir lite bättre level och om du blir member.

 

Var finns hill giants? Är på nästan samma combat.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

bästa sättet på free är nog pk tycker jag...hill giants o allt skräp kan du döda tills du har bra combat stats men annars tycker jag du ska pka lite :) ta med en polare o pja lite med han x)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ok lite ny info:

 

Attack: 38

 

Defence: 40

 

woodcutting: 41

 

Mining: 27

 

Hitpoints: 37

 

Hjälm: Rune Full Helm

 

kropp: Adamant Platebody

 

Byxor: Adamant Platelegs

 

sköld: Rune SQ shield

 

skor: fighting boots

 

halsband: diamond necklace

 

Ring: explorers ring 1

 

kappa: team-46 cape

 

bästa sättet på free är nog pk tycker jag...hill giants o allt skräp kan du döda tills du har bra combat stats men annars tycker jag du ska pka lite :) ta med en polare o pja lite med han x)

 

 

vad är pka?

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...