KuroKaktus Skrivet 24 September 2008 Rapport Dela Skrivet 24 September 2008 Hej. Jo när jag skulle in och spela cs var jag inte inloggad. Jag tog mitt lösenord och användarnamn rätt men jag kom inte in. Nu är min fråga att om mitt acc har blivit hackad kan jag få in mina spel på ett annat acc? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 24 September 2008 Rapport Dela Skrivet 24 September 2008 Skriv det igen och tryck en knapp i taget långsamt. Och om du blivit hackad så får du köpa ett nytt cs och göra ett nytt account ifall du vill spela. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 24 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 September 2008 Fick kolla på min kompis acc och jag har blivit hackad =( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 24 September 2008 Rapport Dela Skrivet 24 September 2008 Hur kan du ha kollat att du var hackad genom din kompis acc? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 24 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 September 2008 Jag kollade om han var online. Sen när han kom online skrev han: Who are you? Så jag har ju snackat med honom/henne och jag frågade om han skulle ge mig acc det skulle han inte. Jag ska kontakta steam och säga att jag blivit hackad och se om dom kan byta hans lösenord och användar namn och sen skicka informationen igen till mig. Vad är mailen om nån vet den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 24 September 2008 Rapport Dela Skrivet 24 September 2008 (redigerat) Jag kollade om han var online. Sen när han kom online skrev han: Who are you? Så jag har ju snackat med honom/henne och jag frågade om han skulle ge mig acc det skulle han inte. Jag ska kontakta steam och säga att jag blivit hackad och se om dom kan byta hans lösenord och användar namn och sen skicka informationen igen till mig. Vad är mailen om nån vet den? https://support.steampowered.com/kb_article...=2347-QDFN-4366 Redigerat 24 September 2008 av Overkill Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iBye Skrivet 25 September 2008 Rapport Dela Skrivet 25 September 2008 Du kan göra "Password lost" så får du ett nytt lösenord till din mail. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jagekung Skrivet 25 September 2008 Rapport Dela Skrivet 25 September 2008 Du kan göra "Password lost" så får du ett nytt lösenord till din mail.Men det kommer ju vara för sent för man lär göra e ju att byta email så dom inte kan gå in på "Password lost" sen lösenordet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 25 September 2008 Rapport Dela Skrivet 25 September 2008 Jag tror inte man tänker på att byta email. Lika bra att testa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 26 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 September 2008 Han sa att han hade hackat många acc så han vet hur man ska göra. Han byte mail =( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 1 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2008 Jag tror inte man tänker på att byta email. Lika bra att testa.Då är man kass på att hacka <_<Inget du kan göra tyvärr, lika bra att köpa nytt spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 1 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2008 Han hade säkert sitt personnummer eller namn123 som sitt pw. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg