VAZE Skrivet 26 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 September 2008 Jag hade problem med att installera WoW på en dator och då tog jag och kopierade över hela WoW-mappen från en annan dator med senaste patchen, så var det bara att spela, sedan när det kom en ny patch hämtade jag den utan problem och fortsatte spela... vad menar du om min kompis har alla patchar kan han då typ sicka dem till mig ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 26 September 2008 Rapport Dela Skrivet 26 September 2008 Jag hade problem med att installera WoW på en dator och då tog jag och kopierade över hela WoW-mappen från en annan dator med senaste patchen, så var det bara att spela, sedan när det kom en ny patch hämtade jag den utan problem och fortsatte spela... vad menar du om min kompis har alla patchar kan han då typ sicka dem till mig ? Han kan skicka en länk eller fil med downloaden ja, men tiden det tar ändras inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 26 September 2008 Rapport Dela Skrivet 26 September 2008 Asso om ni sätter era datorer på samma nätverk kan man överföra hela World of Warcraft-mappen som ligger i C:\program från kompisens dator till din dator så går det flera Mb/s och när det är klart är det bara att börja spela. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg