sebban88 Skrivet 24 September 2008 Rapport Dela Skrivet 24 September 2008 Som d står / \ | Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 24 September 2008 Rapport Dela Skrivet 24 September 2008 Lite onödig tråd kanske... Men jag tycker det är bra lite fler saker att göra nu :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 26 September 2008 Rapport Dela Skrivet 26 September 2008 (redigerat) Alla är ju på Legendary- och Mythic-kartor. Fack Bungie. Redigerat 2 Oktober 2008 av Fruktnystan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantus Skrivet 27 September 2008 Rapport Dela Skrivet 27 September 2008 Men hur får man tag på de nya banorna? :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 27 September 2008 Rapport Dela Skrivet 27 September 2008 Menar du legendary eller mythic? Mythic map pack släpps senare :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muske Skrivet 27 September 2008 Rapport Dela Skrivet 27 September 2008 Menar du legendary eller mythic? Mythic map pack släpps senare :P Jag ska köpa mythic direkt!Jag har alla achivements som går att få förutom 2 st. Den att man ska döda 3 st med en oddball och splatter spreen på avalanche. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 28 September 2008 Rapport Dela Skrivet 28 September 2008 Menar du legendary eller mythic? Mythic map pack släpps senare :P Jag ska köpa mythic direkt!Jag har alla achivements som går att få förutom 2 st. Den att man ska döda 3 st med en oddball och splatter spreen på avalanche. Du får hjälpa mig med annual xD ghost saken och dom andra vindmaster Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 1 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2008 (redigerat) En fråga: Får man fortfarande katana rustningen om man bara klarar av alla de gamla achievementsen? Ska nämligen skaffa live snart. =) Redigerat 1 Oktober 2008 av Trips Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muske Skrivet 1 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2008 En fråga: Får man fortfarande katana rustningen om man bara klarar av alla de gamla achievementsen? Ska nämligen skaffa live snart. =) Ja, du har kvar den. Du får hjälpa mig med annual xD ghost saken och dom andra vindmasterVisst, om du inte redan har fått den.Jag har alla som går att få nu förutom lituenant saken och den att man ska få sju exp den sjunde. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 3 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2008 Du får hjälpa mig med annual xD ghost saken och dom andra vindmasterVisst, om du inte redan har fått den.Jag har alla som går att få nu förutom lituenant saken och den att man ska få sju exp den sjunde. Jag behöver alas poor yarrick,Annual bla bla och den där sju exp den sjunde Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 21 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2008 En fråga: Får man fortfarande katana rustningen om man bara klarar av alla de gamla achievementsen? Ska nämligen skaffa live snart. =) Man behöver 1000GS så det är lättare nu :) Den där med att klara sista banan 4 co-op på legendary med ghosts är riktigt j*vla svårt, typ omöjligt! :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 22 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2008 En fråga: Får man fortfarande katana rustningen om man bara klarar av alla de gamla achievementsen? Ska nämligen skaffa live snart. =) Man behöver 1000GS så det är lättare nu :) Den där med att klara sista banan 4 co-op på legendary med ghosts är riktigt j*vla svårt, typ omöjligt! :o Matski har ju den, ta upp det med honom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg