WishCookie Skrivet 28 September 2008 Rapport Dela Skrivet 28 September 2008 Deta är till alla som tycker att den är bra!: Sarkasm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 28 September 2008 Rapport Dela Skrivet 28 September 2008 HAHAHAHAHAHAA SÅ BÄST! :lol:Sarkasm? SARKASM? GUD NEJ!!! HAHAHA!! JAG KUNDE INTE SOVA FÖRSTA NATTEN!!!! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 29 September 2008 Rapport Dela Skrivet 29 September 2008 den sög, faktiskt så var den så dålig att man nästan borde anmäla den för spam...Jäpp, den sög sten hårt!Vad är det för kul med en färsk frukt?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 29 September 2008 Rapport Dela Skrivet 29 September 2008 den sög, faktiskt så var den så dålig att man nästan borde anmäla den för spam...Jäpp, den sög sten hårt!Vad är det för kul med en färsk frukt?? Först och främst bör man se orginalet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 29 September 2008 Rapport Dela Skrivet 29 September 2008 OK, men den där var nästan lika dålig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 29 September 2008 Rapport Dela Skrivet 29 September 2008 jag fattar inte :huh: varför inte bara äta frukten?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 30 September 2008 Rapport Dela Skrivet 30 September 2008 "han slår han med frukten i ansiktet" vad var kul med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DoubleIsBack1 Skrivet 30 September 2008 Rapport Dela Skrivet 30 September 2008 Ett annat ord för skit är skit. ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 3 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2008 den sög, faktiskt så var den så dålig att man nästan borde anmäla den för spam... Jäpp, den sög sten hårt! Vad är det för kul med en färsk frukt?? Först och främst bör man se orginalet. Sög sönder och jag tycker jag har sämst humor... Nu vet jag att jag har fel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mojje312 Skrivet 17 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2008 herregud! skrattar man bara för att man kastar en frukt i ansiktet?!?!?!?!?!? :huh: ! helt sinnes sjukt!?!?!? :angry: det är väl inte så kul att få en frukt i ansiktet :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.