Hoppa till innehåll

Travian


anonym0

Rekommendera inlägg

är med på tribalwars med.server 3,4,5

 

 

går ej få med starkare typ.de har sin allians på ca. 5 på topplistan och de fortsätter bara så måste nog flytta till server 1 suck...

 

Bli polare med andra på travian som är i högre level än han så hjälper dem nog dig :)

 

 

som ja skrev. de är en av de bästa allianserna.är chanslös även med hjälp. han som går på mig har bara 5700 poäng och jag har 100 nu bara.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Slivovits

Finns inte mycket att göra, men nu har iallafall attackerna varit stilla på 4 dagar så du har nu tid att utbygga f´ditt försvar.

 

Redigerat av Slivovits
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, heter Slivovits på alla sidor jag har, Youtube, Fuska.se, Fuska.nu, Travian och några andra sidor.

:P

 

ok då vet jag. skit är väldigt sur.blev bannad på ladiatus.se pga nån idiot trodde att jag hade dubbelaccount fast hade fel.grr.

 

nåväl. travian problemet är inte löst än.nån med nån mer ide?

 

ps S

 

heter anonym0 på nästan alla sidor.här är de flesta=

 

 

gladiatus.se anonym0

travian.se anonym0

tribalwars.se anonym0

youtube.com 0anonym01

 

 

 

här är några

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 5 månader senare...

Om du inte tycker att det är kul så kan du i alla fall försöka att göra det bästa utav situationen...

Försök att få honom att gå med på en deal eller nåt. typ att du hittar ett annat "offer" som han kan attackera och så skickar du ett antal råvaror till honom i veckan eller nåt. Så gjorde jag. Sedan när speed resetar kan du börja köra på den för den kan reseta nästan när som helst. då kan du börja spela där istället. Det går snabbare :D:D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...