WishCookie Skrivet 27 September 2008 Rapport Dela Skrivet 27 September 2008 Hejsan, jag undrar bara om nån kan svara på min fråga! Fråga: Det finns ett ställe där vid barbian byn! sen finns det ett hål där! där ligger en quest där man får mycket pengar och i slutet får man välja mellan 2 par skor. Den ena har en spets på mitten den ena är rengnbågsfärgad. Och nu Undrar jag hur man gör så att man får pengar och dom skorna i questen! Jag trycker på kistorna men det sår att det inte går! Hjälp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 27 September 2008 Rapport Dela Skrivet 27 September 2008 Hejsan, jag undrar bara om nån kan svara på min fråga! Fråga: Det finns ett ställe där vid barbian byn! sen finns det ett hål där! där ligger en quest där man får mycket pengar och i slutet får man välja mellan 2 par skor. Den ena har en spets på mitten den ena är rengnbågsfärgad. Och nu Undrar jag hur man gör så att man får pengar och dom skorna i questen! Jag trycker på kistorna men det sår att det inte går! Hjälp Du måste ha recovery questions eller vad det heter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 27 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 September 2008 Ok tackar :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yousman Skrivet 20 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2008 du måste ha recovery questions som finns på runescape main page och sen så kan du öppna kistorna och få pengarna....ps:det är inget quest. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 25 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2008 Du måste ha bankpin oxå har jag för mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Estevan137 Skrivet 30 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2008 Du måste ha bankpin oxå har jag för migMan behöver inte ha på BANK-PIN. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg