swagzter Skrivet 27 September 2008 Rapport Dela Skrivet 27 September 2008 Hejsan! Hittade en billig vga kabel på http://datorfixarna.com/catalog/product_in...roducts_id=9423 (99kr) ... Jag ser att man kan koppla in ena änden i xbox 360:t och den andra i min datorskärm, MEN de där två ljudpluggarna vet jag inte hur man gör med .. Var kan man koppla in dom för att man ska få ljud?? Jag har ej inbyggda högtalare i min skärm, men har andra högtalare bredvid... Jag vet inte var man kopplar in för att få ljudet... Plzz hjälp! Och föresten, har alldrig handlat på datorfixarna.com, och undrar om det är en seriös och bra sida som man kan lita på (t.ex ej bli blåst) ... Och kanske en sak till.. Skulle det här fungera? Tacksam för svar MvH Alexander P12! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 27 September 2008 Rapport Dela Skrivet 27 September 2008 Har också funderat på att koppla xbox:et till datorn, kan någon svara? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Waldorf Skrivet 28 September 2008 Rapport Dela Skrivet 28 September 2008 hur menar ni med att koppla till datorn? till datorskärmen? ich isåfall varför ska man göra det när man kan spela på tvn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 28 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 September 2008 Ja, jag menar att koppla till datorskärmen.. Och man vill oftast koppla xboxet till dataskärmen istället för sin usla tjocka tv, då det blir MYCKET, MYCKET, MYCKET bättre bild på en datorskärm... Så kan nån ge mig svar på vad jag har frågat efter :P ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Waldorf Skrivet 28 September 2008 Rapport Dela Skrivet 28 September 2008 jaså du menar så. själv spelar man på en 50" platt tv :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 28 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 September 2008 xD Fuskigt .. Jag har en 15" tv och en 32" tv med AS dålig kvalitet... Så jag spelar på den lilla 15", för att den har bättre kvalitet... Men skulle villja koppla in till dataskärm... Hur mycket kostar en sån där 50" tummare egentligen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hector Skrivet 28 September 2008 Rapport Dela Skrivet 28 September 2008 jaså du menar så. själv spelar man på en 50" platt tv :P sluta skryta <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Waldorf Skrivet 28 September 2008 Rapport Dela Skrivet 28 September 2008 xD Fuskigt .. Jag har en 15" tv och en 32" tv med AS dålig kvalitet... Så jag spelar på den lilla 15", för att den har bättre kvalitet... Men skulle villja koppla in till dataskärm... Hur mycket kostar en sån där 50" tummare egentligen ?vi köpte vår för runt 33.000. men om du köper en 22" platt så får du bra kvalitet för ca 2000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 29 September 2008 Rapport Dela Skrivet 29 September 2008 för att koppla xboxen till datorn behöver de vara i samma router i internet, men att streama vettefan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 29 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 September 2008 xD Fuskigt .. Jag har en 15" tv och en 32" tv med AS dålig kvalitet... Så jag spelar på den lilla 15", för att den har bättre kvalitet... Men skulle villja koppla in till dataskärm... Hur mycket kostar en sån där 50" tummare egentligen ?vi köpte vår för runt 33.000. men om du köper en 22" platt så får du bra kvalitet för ca 2000 Ehh, just nu tror jag att du syftar på nånting helt annat, för man behöver ju ingen router för att kunna koppla in xboxen i datorskärmen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Extra Skrivet 30 September 2008 Rapport Dela Skrivet 30 September 2008 Jag spelar på en 22" data skärm. När jag köpte min kabel så fick jag med en "adapter" som gör att man kan koppla ljudet till högtalare (Alltså en 3.5mm ljud ingång) . Mvh NemeXis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 30 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 September 2008 Ok, men det följer nog inte med någon sån adapter där ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.