Hoppa till innehåll

Tänkte Köpa Vga Kabel (koppla In Xboxen I Dator-skärmen)


swagzter

Rekommendera inlägg

Hejsan!

 

Hittade en billig vga kabel på http://datorfixarna.com/catalog/product_in...roducts_id=9423 (99kr) ... Jag ser att man kan koppla in ena änden i xbox 360:t och den andra i min datorskärm, MEN de där två ljudpluggarna vet jag inte hur man gör med .. Var kan man koppla in dom för att man ska få ljud?? Jag har ej inbyggda högtalare i min skärm, men har andra högtalare bredvid... Jag vet inte var man kopplar in för att få ljudet... Plzz hjälp! Och föresten, har alldrig handlat på datorfixarna.com, och undrar om det är en seriös och bra sida som man kan lita på (t.ex ej bli blåst) ... Och kanske en sak till.. Skulle det här fungera? Tacksam för svar MvH Alexander P12! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

xD Fuskigt .. Jag har en 15" tv och en 32" tv med AS dålig kvalitet... Så jag spelar på den lilla 15", för att den har bättre kvalitet... Men skulle villja koppla in till dataskärm... Hur mycket kostar en sån där 50" tummare egentligen ?

vi köpte vår för runt 33.000. men om du köper en 22" platt så får du bra kvalitet för ca 2000
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

xD Fuskigt .. Jag har en 15" tv och en 32" tv med AS dålig kvalitet... Så jag spelar på den lilla 15", för att den har bättre kvalitet... Men skulle villja koppla in till dataskärm... Hur mycket kostar en sån där 50" tummare egentligen ?

vi köpte vår för runt 33.000. men om du köper en 22" platt så får du bra kvalitet för ca 2000

 

Ehh, just nu tror jag att du syftar på nånting helt annat, för man behöver ju ingen router för att kunna koppla in xboxen i datorskärmen...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...