Hanrockar Skrivet 27 September 2008 Rapport Dela Skrivet 27 September 2008 Hej, hur man en hemsida att få många besökare ? // HANROCKAR Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 27 September 2008 Rapport Dela Skrivet 27 September 2008 Ursäkta, kan du omformulera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hanrockar Skrivet 27 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 September 2008 Jag har hemsida och vill ha många besökare. Hur gör jag? Bör jag länka någon? Skriva ini mig på en hemsida ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 27 September 2008 Rapport Dela Skrivet 27 September 2008 Lägg in den på google, säg den till kompisar, skriv den på forum (inte här ^^) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 28 September 2008 Rapport Dela Skrivet 28 September 2008 Och inte i fel forum.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 28 September 2008 Rapport Dela Skrivet 28 September 2008 gör reklam för den. berätta kompisar om den, google, om det är en sida om spel så varför inte fråga ngn server admin om han kan göra reklam för sidan i en text i chatten. använd din fantasi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 28 September 2008 Rapport Dela Skrivet 28 September 2008 Det spelar ingen roll hur mycket reklam man gör för en sida om den har dåligt innehåll. Nu är det så att vi inte vet hur just din sida ser ut, men om du länkar den så tror jag att det blir lättare på att ge synpunkter på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hanrockar Skrivet 28 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 September 2008 www.swedenwriters.se.nu Är sidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.