sajmon Skrivet 27 September 2008 Rapport Dela Skrivet 27 September 2008 (redigerat) Nu är det så att jag har lirat cod 4 online nästan varje dag ett bra tag, och det har aldrig krånglat något. Men igår så hittade jag inga servrar, det stod bara " Waiting for response from mastery server" sen hände det inget mer. Alla portar som ska va öppnade är det och punkbuster är uppdaterat så jag vet inte riktigt vad det kan vara, Nån som kan hjälpa mig? Redigerat 27 September 2008 av sajmon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 27 September 2008 Rapport Dela Skrivet 27 September 2008 Kolla så att du har en anslutning. Testa att uppdatera din version också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sajmon Skrivet 27 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 September 2008 jag har anslutning och jag har senaste patchen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 27 September 2008 Rapport Dela Skrivet 27 September 2008 jag har anslutning och jag har senaste patchenBrandväggen blockerar kanske? Har du Windows XP eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sajmon Skrivet 27 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 September 2008 jo jag har xp. men hur kommer det sig att brandväggen börjar blockera bara sådär? har aldrig gjort det tidigare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WizZ Skrivet 27 September 2008 Rapport Dela Skrivet 27 September 2008 Kolla så att brandväggen inte spärrar .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sajmon Skrivet 28 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 September 2008 Har snackat med en snubbe nu och gjort ett test på whatsmyip.org/ports. Testade den porten som ska va öppen for cod vilket är 28960. då stod det "Port 28960 timed out". Jag har öppnat den på min brandvägg i både UDP och TCP så det kan vara i routern i så fall. Men det vet jag inte riktigt hur man fixar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.