shoobree Skrivet 28 September 2008 Rapport Dela Skrivet 28 September 2008 (redigerat) Halloj, köpte en Xbox 360 Premium 60gb HDMI igår och så nu är jag skraj för att den ska få RROD Hörde att man får det pga överhettning? Så min xbox behöver stor utrymme? Kan slänga in några bilder här och kolla om utrymmet är stor för boxen EDIT:Min syrra som är 8 år gammal la den där 18 grejen där, haha, skit i den Redigerat 28 September 2008 av XzamX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Waldorf Skrivet 28 September 2008 Rapport Dela Skrivet 28 September 2008 det var ju inte direkt stort utrymme iallafall, och vad jag vet så orsakas väll inte rrod av överhettning? det är väll bara ett maskinfel som d egentligen inte kan göra någe åt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 29 September 2008 Rapport Dela Skrivet 29 September 2008 Den ser ut att lika bra där, oroa dig inte. RROD kan man få hur konsolen än ligger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 29 September 2008 Rapport Dela Skrivet 29 September 2008 Microsoft har (Tror jag) Förbättrat de nya 360. Om det är sant så kanske du inte behöver oroa dig, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 29 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 September 2008 okej tack för svaren ;) Jag borde flytta på boxen? Massa damm kommer samlas där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 30 September 2008 Rapport Dela Skrivet 30 September 2008 Eller så kan du ta dig några minuter i månaden och dammsug. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 2 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2008 Japp, jag brukar dammsuga ett par ggr i månaden på fläkten bakom xboxen och jag har inte fått RROD... Jag fick min xbox i början av sommarlovet ........ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.