swagzter Skrivet 28 September 2008 Rapport Dela Skrivet 28 September 2008 Hejsan... Runt om på internet i olika forum finns det många trådar som t.ex "Bild på din datorhörna" eller "Ladda upp bild på din datahörna" m.m, där man får ladda upp en (eller flera) bild på sin datorhörna (alltså där sin dator står, det behöver ju självklart inte vara en hörna...) Men nu tänkte jag att ni kunde lägga upp en bild på erat place där ni spelar xbox 360 istället för datorn........ Här kommer några bilder på min: (Högupplösta bilder) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 28 September 2008 Rapport Dela Skrivet 28 September 2008 Varför just 2 tvn? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 29 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 September 2008 Jag vet inte :S ... Förut hade jag den lilla bara men sen fick jag en stor, och jag har ingenstans att slänga iväg den lilla... Så då kan jag ha kvar den ;| ... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 29 September 2008 Rapport Dela Skrivet 29 September 2008 helvet vilken stor tv du har. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 29 September 2008 Rapport Dela Skrivet 29 September 2008 Hm, jag fixar imorgon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 29 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 September 2008 Ok ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 30 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 September 2008 Kanske någon kunde komma med en bild :P ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Extra Skrivet 30 September 2008 Rapport Dela Skrivet 30 September 2008 Kan fixa nån bild när jag kommer hem nästa vecka x) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 1 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2008 Ok ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 1 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2008 Hejsan... Runt om på internet i olika forum finns det många trådar som t.ex "Bild på din datorhörna" eller "Ladda upp bild på din datahörna" m.m, där man får ladda upp en (eller flera) bild på sin datorhörna (alltså där sin dator står, det behöver ju självklart inte vara en hörna...) Men nu tänkte jag att ni kunde lägga upp en bild på erat place där ni spelar xbox 360 istället för datorn........ Här kommer några bilder på min: (Högupplösta bilder) Snygg soffa, har också en sådan ;) Kanske pluppar in en bild på min lilla "Nötar" hörna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 1 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2008 (redigerat) Ok ^^ ... Alla säger att de kanske tar in en bild men ingen verkar ju göra det :S Soffan är riktigt skön :P Redigerat 1 Oktober 2008 av 95alexander95 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 1 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2008 Ok ^^ ... Alla säger att de kanske tar in en bild men ingen verkar ju göra det :S Soffan är riktigt skön :P Jag ska... ^_^ någon gång denna vecka. Då ska ni minsann få se! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg