swagzter Skrivet 4 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 Tänkte bara påminna er om att lägga in bilder ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Koddo Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 Hejsan... Runt om på internet i olika forum finns det många trådar som t.ex "Bild på din datorhörna" eller "Ladda upp bild på din datahörna" m.m, där man får ladda upp en (eller flera) bild på sin datorhörna (alltså där sin dator står, det behöver ju självklart inte vara en hörna...) Men nu tänkte jag att ni kunde lägga upp en bild på erat place där ni spelar xbox 360 istället för datorn........ Här kommer några bilder på min: (Högupplösta bilder) Varför använder du den lilla? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 4 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 Vet inte ^^ ... Den har mycket bättre bild (Upplösning) m.m ... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
htf456345 Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 Blev inte så bra bild eftersom jag har svarta väggar. Men det här iallafall där jag har mina sköna stunder framför 360t. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 Nice. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 5 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2008 Jag har precis fått RROD, så det blir ingen bild förrän jag antingen fixat det själv eller fått den reparerad. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Waldorf Skrivet 5 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2008 det går väl inte fixa själv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 5 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2008 det går väl inte fixa själv Det går, men det är riskabelt och tar bort garantin, så jag tänker skicka in det i stället. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 5 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2008 Ok, tråkigt me RROD ... :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sicworld Skrivet 5 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2008 Hmm fixar en bild på min imorgon. Har ingen lampa på rummet så bilderna blir inte så bra om det inte är ljust ute :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 6 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2008 ok... :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sicworld Skrivet 9 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2008 Yes har fått en bild :D . Dock med fail kamera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg