addeB Skrivet 14 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2008 nice guitar hero gitarr den är från 2an va? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DoubleIsBack1 Skrivet 14 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2008 Jah, här slänger jag upp min 360 hörna, ser inte så j*vla lyx ut.. men men här kommer dom EDIT:Dålig kvalite, tog kort med mobilen, förresten man måste alltid ha cola innan man lirar 360 ;) HAHAHAHAAHHA a, pissa på mig när jag såg dom två sista. (menar allvar). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 14 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2008 Jah, här slänger jag upp min 360 hörna, ser inte så j*vla lyx ut.. men men här kommer dom EDIT:Dålig kvalite, tog kort med mobilen, förresten man måste alltid ha cola innan man lirar 360 ;) HAHAHAHAAHHA a, pissa på mig när jag såg dom två sista. (menar allvar). Haha, varför det? Vad var så roligt med dom? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
htf456345 Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 Yes har fått en bild :D . Dock med fail kamera Det där var riktigt nice faktiskt. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 17 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2008 Najsiga hörnor ni har :P Nu har jag köpt en Vga Hd Av kabel så jag har kopplat in min xbox 360 till min datorskärm... Och till julafton tänkte jag önska mig en 22" datorskörm (att spela på) ... Så jobbigt att byta från xboxen och datorn när man vill växla mellan xboxen och datorn... (Oh shit va krånglig meningen blev xD) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 24 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2008 NÄ nu tycker jag att någon kan lägga upp en bild... Jag lägger upp en länk där ni kan se en massa bilder från min "Hörna" har nämligen fixat lite nya grejer och möblerat om... Länk: http://www.minhembio.com/95alexander95/213179/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 24 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2008 nice guitar hero gitarr den är från 2an va?Japp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 26 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2008 Hehhe... Fattar inte vrf dom gjorde gittarerna fulare på 3:an .. (Vad jag tycker ialafall) ... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 26 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2008 Tycker 3ans svarta är mycket snyggare.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 26 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2008 yay Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 27 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2008 yay Städdags? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 27 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2008 yay Städdags? mm :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg