Gäst Justfiwi Skrivet 28 September 2008 Rapport Dela Skrivet 28 September 2008 (redigerat) Hejsan, Har avinstallerat AVG Free 8.0 därför att jag istället har skaffat Nod 32. Men nu till problemet: Efter att jag har avinstallerat AVG så finns det ändå några filer kvar i Program-mappen. (Inget ovanligt). Men när jag ska ta bort det så går det ändå inte, några filer vill helt enkelt inte bort. Det är fyra stycken .dll filer och en där jag inte ser något filnamn. När jag försöker tar bort dem så kommer det här fram: Fel vid borttagning av fil/mapp. Det går inte att ta bort Avgcorex. Åtkomst nekad. Kontrollera att disken inte är full eller skrivskyddad och att filen inte används. How to do? Dessa är jobbiga. Ja jag är administrator på datorn. Och jag har redan skannat efter virus och sådant (för att få bort onödiga kommentarer som, du har nog virus osv.) Om jag klickar på Egenskaper på mappen som de ligger i så är Skrivskyddad iklickad. Men det går inte att ta bort Redigerat 28 September 2008 av Justfiwi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master812 Skrivet 28 September 2008 Rapport Dela Skrivet 28 September 2008 (redigerat) Testa att ta bort dom i felsäkert läge genom att starta om datorn och trycka på F8 flera gånger då kommer en meny upp välj att starta i felsäkert läge logga sedan in med ditt lösen som vanligt och ta bort dom från din dator B) Redigerat 28 September 2008 av Master812 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 28 September 2008 Rapport Dela Skrivet 28 September 2008 Ignorera dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 28 September 2008 Rapport Dela Skrivet 28 September 2008 ställer filerna till med ngt problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 28 September 2008 Rapport Dela Skrivet 28 September 2008 4 filer kan inte ta så mycket plats eller hur? Gör själva mappen till osynlig och låten den sedan ligga och skräpa någon stans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 29 September 2008 Rapport Dela Skrivet 29 September 2008 Inte testat men http://ccollomb.free.fr/unlocker/#download den kan fungera utan att man behöver reboota. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 29 September 2008 Rapport Dela Skrivet 29 September 2008 Nej de ställer inte till något problem, men vill bara ha bort dem. Det är det jag vill ha svar på, inte att jag bara kan ignorera dem för det förstår jag ju själv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 30 September 2008 Rapport Dela Skrivet 30 September 2008 Installera AVG igen och kolla om filerna vill bort denna gången? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JingleHell Skrivet 30 September 2008 Rapport Dela Skrivet 30 September 2008 Om han har avinstallerat AVG hur kan han då avinstallera det igen logfan. Men ignorera dem bara. Orka med dessa trådar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 30 September 2008 Rapport Dela Skrivet 30 September 2008 Jag sa att han skulle installera det igen sedan avinstallera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 30 September 2008 Rapport Dela Skrivet 30 September 2008 Om han har avinstallerat AVG hur kan han då avinstallera det igen logfan. Men ignorera dem bara. Orka med dessa trådar. Vadå orka med dessa trådar? Jag har ett problem och frågar om någon kan hjälpa mig, och sedan så sitter du här och drygar. För det andra så menar han att man ska installera det och sedan avinstallera det igen, pucko. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 30 September 2008 Rapport Dela Skrivet 30 September 2008 Testa programmet jag skrev. Så lär det nog fungera med. Eller som logfan. Fungerar det med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.