Hoppa till innehåll

Problem Med Ett Avinstallerat Program


Gäst Justfiwi

Rekommendera inlägg

Gäst Justfiwi

Hejsan,

 

Har avinstallerat AVG Free 8.0 därför att jag istället har skaffat Nod 32.

Men nu till problemet: Efter att jag har avinstallerat AVG så finns det ändå några filer kvar i Program-mappen. (Inget ovanligt).

Men när jag ska ta bort det så går det ändå inte, några filer vill helt enkelt inte bort. Det är fyra stycken .dll filer och en där jag inte ser något filnamn.

När jag försöker tar bort dem så kommer det här fram:

Fel vid borttagning av fil/mapp. Det går inte att ta bort Avgcorex. Åtkomst nekad. Kontrollera att disken inte är full eller skrivskyddad och att filen inte används.

 

How to do? Dessa är jobbiga. Ja jag är administrator på datorn. Och jag har redan skannat efter virus och sådant (för att få bort onödiga kommentarer som, du har nog virus osv.)

Om jag klickar på Egenskaper på mappen som de ligger i så är Skrivskyddad iklickad. Men det går inte att ta bort

Redigerat av Justfiwi
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Testa att ta bort dom i felsäkert läge genom att starta om datorn och trycka på F8 flera gånger då kommer en meny upp välj att starta i felsäkert läge logga sedan in med ditt lösen som vanligt och ta bort dom från din dator B)

Redigerat av Master812
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Justfiwi

Om han har avinstallerat AVG hur kan han då avinstallera det igen logfan. Men ignorera dem bara. Orka med dessa trådar.

Vadå orka med dessa trådar? Jag har ett problem och frågar om någon kan hjälpa mig, och sedan så sitter du här och drygar.

 

För det andra så menar han att man ska installera det och sedan avinstallera det igen, pucko.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...