XboxLive Skrivet 28 September 2008 Rapport Dela Skrivet 28 September 2008 fattar inte hur skriv fort! jag e desperat... Wuhh... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 28 September 2008 Rapport Dela Skrivet 28 September 2008 vad menar du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Glassgubben Skrivet 28 September 2008 Rapport Dela Skrivet 28 September 2008 Menar du som en avatar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XboxLive Skrivet 29 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 September 2008 aa som en avatar jag fattar inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iCUbe Skrivet 29 September 2008 Rapport Dela Skrivet 29 September 2008 Fråga en moderator då, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 12 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2008 han menar nog en avatar, tex en medlem här på fuska har en avatar som består av en gta bil med sitt namn på sidan av bilden. gör det på paint vetja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Suqemi Skrivet 11 November 2008 Rapport Dela Skrivet 11 November 2008 han menar nog en avatar, tex en medlem här på fuska har en avatar som består av en gta bil med sitt namn på sidan av bilden. gör det på paint vetja När jag försöker lägga till bilder från paint står det bara att den här filen av bilden inte kunde laddas upp eller nånting. Det står att det ska vara under 20KB och bilden är det. Men det funkar inte.. Och blir bilder från paint jpg eller gif. För det tillåts bara några typer. Och när jag kollar vad för fil det är står det typ ''bytsmapptyp'' eller något.. Vad ska jag göra ??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 25 November 2008 Rapport Dela Skrivet 25 November 2008 Arkiv - > Spara som Byt filtyp till .png, .gif eller .jpg. Med lite tur glider den under 20 kb också. On topic: Du tar bilden du vill ha på avataren och öppnar den i ett bildredigeringsprogram så som paint. Därefter använder du bara textverktyget (Ett A på paint), skriver ditt namn eller vad du nu vill att det ska stå och spara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LollerSkates Skrivet 14 December 2008 Rapport Dela Skrivet 14 December 2008 Jag skulle kunna göra en avatar till dig. Skicka en bild på det du vill ha som bild. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 Men jag får texten typ bajs liten (Ursäkta xD ) Hur ändrar man storlek elr design på bokstaven? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Icecold96 Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 Men jag får texten typ bajs liten (Ursäkta xD ) Hur ändrar man storlek elr design på bokstaven? i vilket program? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 Adobe Photoshop Elements 6,0 men hittade det nu, men hur får jag texten coolare? Jga har bara töntiga och fula texter, däremot tror jag att så många har det photoshop jag har, jag fick det när jag köpte datorn. Det är typ något rare grej.. /Senshi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg