Gäst 1987smile Skrivet 29 September 2008 Rapport Skrivet 29 September 2008 Är Rock band roligt! :gitarr: :student: :kung: :medieval: Citera
Fruktnystan Skrivet 29 September 2008 Rapport Skrivet 29 September 2008 Eftersom det där inte var en fråga, vet jag inte riktigt vad jag ska svara. Men visst, det är roligt. Citera
Hellbringer Skrivet 29 September 2008 Rapport Skrivet 29 September 2008 Ja jag har det och jag tycker att trumma är roligast! Citera
DiRtY Skrivet 29 September 2008 Rapport Skrivet 29 September 2008 är väll kul men om du ska köpa det kan jag rekomendera dig att vänta nån månad elelr 2 tills guitar hero wordls tour kommer ut. Verkar bätre. Citera
Gäst DoubleIsBack1 Skrivet 29 September 2008 Rapport Skrivet 29 September 2008 Trumma suger, jag som spelar riktiga trummor så rekommenderar jag verkligen inte det där, man kan bara nudda på dom ju, dom borde vara mer verkliga. ;D Aja, gittaren är okej, dock så kan man lika gärna spela guitar hero då isåfall.. Guitar hero har bättre grafik.. Citera
ShigeruMiyamot Skrivet 30 September 2008 Rapport Skrivet 30 September 2008 Rockband är riktigt skojigt tkr jag :) men om du ska vänta på nåt annat spel i samma genre så vänta på rockband 2, där är trummorna bättre också :D Citera
Gäst Jolle97 Skrivet 1 Oktober 2008 Rapport Skrivet 1 Oktober 2008 Visst, det är roligt, jag tänkte köpa det men jag ändrade mig när jag såg att det skulle komma Guitar Hero World Tour så jag bokade World Tour i stället :) Citera
kiiim_88 Skrivet 2 Oktober 2008 Rapport Skrivet 2 Oktober 2008 Trumma suger, jag som spelar riktiga trummor så rekommenderar jag verkligen inte det där, man kan bara nudda på dom ju, dom borde vara mer verkliga. ;D Aja, gittaren är okej, dock så kan man lika gärna spela guitar hero då isåfall.. Guitar hero har bättre grafik.. Jag tycker då att Rockband har bättre grafik :P Citera
Fredric21 Skrivet 6 Oktober 2008 Rapport Skrivet 6 Oktober 2008 Är det en fråga? Jag köpte spelet igår och bjöd hem några polare det var awesome.... ^_^ Citera
Fruktnystan Skrivet 6 Oktober 2008 Rapport Skrivet 6 Oktober 2008 Trumma suger, jag som spelar riktiga trummor så rekommenderar jag verkligen inte det där, man kan bara nudda på dom ju, dom borde vara mer verkliga. ;D Aja, gittaren är okej, dock så kan man lika gärna spela guitar hero då isåfall.. Guitar hero har bättre grafik.. Jag tycker då att Rockband har bättre grafik :P Like it fucking matters. >.< Citera
Windnoob Skrivet 11 Oktober 2008 Rapport Skrivet 11 Oktober 2008 jag tycker inte grafiken är så viktigt i rockband- guitarhero spelen. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.