Hoppa till innehåll

Rock Band


Gäst 1987smile

Rekommendera inlägg

Gäst DoubleIsBack1

Trumma suger, jag som spelar riktiga trummor så rekommenderar jag verkligen inte det där, man kan bara nudda på dom ju, dom borde vara mer verkliga. ;D

 

Aja, gittaren är okej, dock så kan man lika gärna spela guitar hero då isåfall..

 

Guitar hero har bättre grafik..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Jolle97

Visst, det är roligt, jag tänkte köpa det men jag ändrade mig när jag såg att det skulle komma Guitar Hero World Tour så jag bokade World Tour i stället :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Trumma suger, jag som spelar riktiga trummor så rekommenderar jag verkligen inte det där, man kan bara nudda på dom ju, dom borde vara mer verkliga. ;D

 

Aja, gittaren är okej, dock så kan man lika gärna spela guitar hero då isåfall..

 

Guitar hero har bättre grafik..

Jag tycker då att Rockband har bättre grafik :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Trumma suger, jag som spelar riktiga trummor så rekommenderar jag verkligen inte det där, man kan bara nudda på dom ju, dom borde vara mer verkliga. ;D

 

Aja, gittaren är okej, dock så kan man lika gärna spela guitar hero då isåfall..

 

Guitar hero har bättre grafik..

Jag tycker då att Rockband har bättre grafik :P

 

Like it fucking matters. >.<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...