Gäst IngweCalanor Skrivet 29 September 2008 Rapport Dela Skrivet 29 September 2008 Nån som skulle kunna fixa en spelista med bra j-låtar, vet inte om det är något bra. HAr hört några låtar och de var bra men det finns ju mycket mer. Så igen skulle ni kunna skicka en playlist med j-musik som ni tycker om! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 29 September 2008 Rapport Dela Skrivet 29 September 2008 (redigerat) Menar du vi att skriva upp en lista med bra japanska låtar?? Redigerat 29 September 2008 av caru Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst IngweCalanor Skrivet 29 September 2008 Rapport Dela Skrivet 29 September 2008 (redigerat) Jag hadde tänkt mig att någon skulle kunna göra en playlist på typ youtube eller playlist.com Edit: kom på att om jag får en lista på låtar bara skrivna så kan jag söka på dom skälv :P Redigerat 29 September 2008 av IngweCalanor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 29 September 2008 Rapport Dela Skrivet 29 September 2008 Oki, här kommer lite bra J-låtar: Haruka Kanata - Asian Kung-Fu Generation Heroes Come Back - nobodyknows+ Kan inte namnet på dom andra men när jag får reda på det så skriver jag det här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst IngweCalanor Skrivet 29 September 2008 Rapport Dela Skrivet 29 September 2008 Haruka kanata är bra! Det är en av de jag hört förut Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 30 September 2008 Rapport Dela Skrivet 30 September 2008 Asian Kung-Fu Generation (Alla album e typ bra) Orange Range (massa bra låtar) UVERworld (massa bra låtar där med) Dessa 3 är alltså band, inte låtar. :P Sen gillar jag låten "Be Survivor" också - Sök på Eyeshield 21 be survivor om du vill lyssna på den. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 30 September 2008 Rapport Dela Skrivet 30 September 2008 Envy är ett bra japanskt band. Men det är verkligen inte popigt/rockigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst IngweCalanor Skrivet 30 September 2008 Rapport Dela Skrivet 30 September 2008 Tack för alla svar! ska lyssna nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.