Trixy Skrivet 30 September 2008 Rapport Dela Skrivet 30 September 2008 För spelade jag rs på min gammla gubbe en tog jag en paus från rs och glömde lösen kan nån skicka en länk på rune där du kan ta reda på sitt gammla lösen ?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 30 September 2008 Rapport Dela Skrivet 30 September 2008 För spelade jag rs på min gammla gubbe en tog jag en paus från rs och glömde lösen kan nån skicka en länk på rune där du kan ta reda på sitt gammla lösen ??Har du gjort recovey guestion? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trixy Skrivet 30 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 September 2008 nej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 30 September 2008 Rapport Dela Skrivet 30 September 2008 nejDå kan du inte få tillbaka den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fag Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 ja blev hackad med full dh igår så ja slutade spela med den gubben lol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Estevan137 Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 För spelade jag rs på min gammla gubbe en tog jag en paus från rs och glömde lösen kan nån skicka en länk på rune där du kan ta reda på sitt gammla lösen ??Du kan meddela Jagex. Om du säger när du registrerade gubben och telenr, det föratt han ska tro dig ;)Det tar tid tills han svarar tilbacka ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Koddo Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 För spelade jag rs på min gammla gubbe en tog jag en paus från rs och glömde lösen kan nån skicka en länk på rune där du kan ta reda på sitt gammla lösen ??Du kan meddela Jagex. Om du säger när du registrerade gubben och telenr, det föratt han ska tro dig ;)Det tar tid tills han svarar tilbacka ;) Han kan lika bra vara hon eller DEM. Ontopic: Det går att få tebax ditt pass bara gå recover alost password då måste du bara skriva in lite saker som du minns från din gubbe. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg