Hoppa till innehåll

Ett Stort Klagomål.


Megaman67

Rekommendera inlägg

Hej, jag har fått massa meddelanden som heter ''Du har fått en tillsägelse'' och igår (eller vad det nu var) tog jag bort alla såna meddelanden, men när jag tittade på mina meddelanden hade jag fått ett sånt igen. Jag känner mig arg på att jag ofta får såna meddelanden, och om jag bara kommer få sådana vill jag inte längre vara medlem. Då får vilken moderator som helst eller Admin radera mig.

 

:angry:

 

 

P.S Många av mina inlägg anmäls, men anmäl inte det här inlägget D.S

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Anledningen till att du får en tillsägelse är för att du bryter mot reglerna på något sätt.

 

Var glad för att du bara fick tillsägelser och inga varningar.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej, jag har fått massa meddelanden som heter ''Du har fått en tillsägelse'' och igår (eller vad det nu var) tog jag bort alla såna meddelanden, men när jag tittade på mina meddelanden hade jag fått ett sånt igen. Jag känner mig arg på att jag ofta får såna meddelanden, och om jag bara kommer få sådana vill jag inte längre vara medlem. Då får vilken moderator som helst eller Admin radera mig.

 

:angry:

 

 

P.S Många av mina inlägg anmäls, men anmäl inte det här inlägget D.S

 

Du tror inte det finns någon anledning till att du får såna meddelanden?

 

Äh, jag är shyst och ger dig svaret direkt, du bryter mot reglerna i flera av dina inlägg, därför får du tillsägelser, om du inte skärper dig så kommer tillsägelserna till slut att bli varningar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...