Megaman67 Skrivet 30 September 2008 Rapport Dela Skrivet 30 September 2008 Hej, jag har fått massa meddelanden som heter ''Du har fått en tillsägelse'' och igår (eller vad det nu var) tog jag bort alla såna meddelanden, men när jag tittade på mina meddelanden hade jag fått ett sånt igen. Jag känner mig arg på att jag ofta får såna meddelanden, och om jag bara kommer få sådana vill jag inte längre vara medlem. Då får vilken moderator som helst eller Admin radera mig. :angry: P.S Många av mina inlägg anmäls, men anmäl inte det här inlägget D.S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 30 September 2008 Rapport Dela Skrivet 30 September 2008 Anledningen till att du får en tillsägelse är för att du bryter mot reglerna på något sätt. Var glad för att du bara fick tillsägelser och inga varningar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 30 September 2008 Rapport Dela Skrivet 30 September 2008 http://img211.imageshack.us/img211/5612/fuknomx9.gif Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jakobH97 Skrivet 30 September 2008 Rapport Dela Skrivet 30 September 2008 :angry: ja hatar :angry: såna medelanden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 30 September 2008 Rapport Dela Skrivet 30 September 2008 Jag känner mig arg på att jag ofta får såna meddelanden, och om jag bara kommer få sådana vill jag inte längre vara medlem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 30 September 2008 Rapport Dela Skrivet 30 September 2008 Hej, jag har fått massa meddelanden som heter ''Du har fått en tillsägelse'' och igår (eller vad det nu var) tog jag bort alla såna meddelanden, men när jag tittade på mina meddelanden hade jag fått ett sånt igen. Jag känner mig arg på att jag ofta får såna meddelanden, och om jag bara kommer få sådana vill jag inte längre vara medlem. Då får vilken moderator som helst eller Admin radera mig. :angry: P.S Många av mina inlägg anmäls, men anmäl inte det här inlägget D.S Du tror inte det finns någon anledning till att du får såna meddelanden? Äh, jag är shyst och ger dig svaret direkt, du bryter mot reglerna i flera av dina inlägg, därför får du tillsägelser, om du inte skärper dig så kommer tillsägelserna till slut att bli varningar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 30 September 2008 Rapport Dela Skrivet 30 September 2008 1. håller med sandkakan 2. om du nu stör dig på att du får dem där, VARFÖR SLUTAR DU INTE BRYTA REGLERNA DÅ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 30 September 2008 Rapport Dela Skrivet 30 September 2008 Jag känner mig arg på att jag ofta får såna meddelanden, och om jag bara kommer få sådana vill jag inte längre vara medlem. Fyfan vad klockren! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 30 September 2008 Rapport Dela Skrivet 30 September 2008 Jag känner mig arg på att jag ofta får såna meddelanden, och om jag bara kommer få sådana vill jag inte längre vara medlem. Fyfan vad klockren! :D tog den från ett annat forum^^ men visst är den skön :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 30 September 2008 Rapport Dela Skrivet 30 September 2008 Frågan besvarad. Ett tips är att läsa vad som verkligen STÅR i meddelandet du får. Annars kommer du till slut bli bannad från fuska.se. Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg