WizZ Skrivet 30 September 2008 Rapport Dela Skrivet 30 September 2008 Hur Gör Man För Att Kunna Göra En Video .. På YouTube.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 30 September 2008 Rapport Dela Skrivet 30 September 2008 Du gör en video i Movie maker eller Ivideo (Om Du har mac). sen lägger du ut den på youtube? Vi vet att du gör denna tråden för fm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 30 September 2008 Rapport Dela Skrivet 30 September 2008 Du gör en video i Movie maker eller Ivideo (Om Du har mac). sen lägger du ut den på youtube? Vi vet att du gör denna tråden för fm. nej tror inte han gör det. aja du går bara till windows movie maker och sätter ihop lite klipp eller foton och går sen till youtube och trycker på upload. sen följer du bara beskrivingarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WizZ Skrivet 4 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 Tack! Du gör en video i Movie maker eller Ivideo (Om Du har mac). sen lägger du ut den på youtube? Vi vet att du gör denna tråden för fm. Gör Ej För Fm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 Nä, men då undrar jag hur mycket IQ du har? Sorry för OffTopic! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 Jag undrar exakt samma sak om dig? Han gör det säkert inte för FM -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WPS Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 Hej jag är nu här och undrar om någon vill ha en WOW privat server? ny här menar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 Lite fel tråd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WPS Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 hehe va kan jag säga jag är en wow privat server galning LOL!!! :cool: :thanks: :lol: Och hehe ledsen för jag skrev det där med wow :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.