oki Skrivet 30 September 2008 Rapport Dela Skrivet 30 September 2008 har du nån bild på dej i runescape? skicka den hitåt! :cool: här är jag rs.bmp :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 30 September 2008 Rapport Dela Skrivet 30 September 2008 Först kan du ju börja med att sluta försöka lura folk, moparscape är inget någon blir imponerad över. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 30 September 2008 Rapport Dela Skrivet 30 September 2008 Ska man försöka vara cool med mopar, och säga att det är Runescape, så får man ju ha vettiga saker!!!! Ofta 11M red p hats!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 30 September 2008 Rapport Dela Skrivet 30 September 2008 P9 alarm! orkar inte ens ta en bild på min gubbe, den är rätt dålig ändå, alla gubbar ser ju typ likadana ut på runescape ändå så, inte alls som på WoW.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oki Skrivet 2 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2008 ofta 11M p hats? det är 16M! och ofta man säjer "ofta 11M p hats" när jag har 502M crackers Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 2 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2008 Vi orkade inte ens kommentera dina 502m crackers, eftersom du bara är en liten tönt som söker uppmärksamhet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SayokoX Skrivet 2 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2008 Vi orkade inte ens kommentera dina 502m crackers, eftersom du bara är en liten tönt som söker uppmärksamhet. haha lolz rätt! OnTopic: ja hatar runeScape <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
desertpures Skrivet 2 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2008 tönt som söker uppmärksammhet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 6 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2008 Jävligt offtopic, men vart är alla bilderna på era gubbar? ^ Lixom det var väll det denna tråden va till ? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 7 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2008 Nääää orkar inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Procastinatio Skrivet 21 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2008 OffTopic:1xon1 varför änns skriva då? OnTopic:Här är min gubbes skills ska uppdatera och ta en bild på honom med sen :P cb90.bmp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 21 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2008 (redigerat) Well, kan lägga in tre bilder. Min max hit är 37 med full dharok :) (den här togs först) Det hät jag och min kompis när vi kör Barrows :) (den här togs lite senare än den andra) (den här togs sist, det är också i Barrows) Kanske lägger in mer bilder på mina andra armours, har ganska många armour sets :P (min combat level är 91) Redigerat 30 Augusti 2009 av Bakar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg