MaryJane Skrivet 19 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2009 ERA FUCKING GAAAAAYYYYSSSS!!! Hur f*n kan ni spela runskape fucking bög fagot spel som kan ta sig i röven Men Hur f*n kan du med att skriva ett sånt inlägg? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
white19950207 Skrivet 19 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2009 Poppy__95.bmp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ruthar Skrivet 19 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2009 Ingen bild på mej, men på zjoberrk :D Raptomex, heter du Rapto192 på rs? :P Varför tog du en bild på Zjoberrk? Känner du också han eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 19 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2009 Ingen bild på mej, men på zjoberrk :D Raptomex, heter du Rapto192 på rs? :P Mitt nya acc heter hypno192.. Som jag skrev några inlägg före. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst NoLifer Skrivet 19 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2009 Ingen bild på mej, men på zjoberrk :D Raptomex, heter du Rapto192 på rs? :P Mitt nya acc heter hypno192.. Som jag skrev några inlägg före. Ok >.< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 19 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2009 Jag =) Iz it nice? ur wut u say? Sry för noobig fråga, men vad är det för armor du har på dig?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Frank Skrivet 20 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2009 o.O 97k till 88 firemaking nu :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 20 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2009 Jag =) Iz it nice? ur wut u say? Sry för noobig fråga, men vad är det för armor du har på dig?? Den heter sacred eller clay armour. Du vet det nya mini spelet "stealing creation"?Man kan köpa armours och weapons för poängen man samlar på sig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 20 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2009 Jag =) Iz it nice? ur wut u say? Sry för noobig fråga, men vad är det för armor du har på dig?? Den heter sacred eller clay armour. Du vet det nya mini spelet "stealing creation"?Man kan köpa armours och weapons för poängen man samlar på sig. Aha ty Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Frank Skrivet 21 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2009 Där kan man också få sacred clay knife för fletching bonus right? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 21 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2009 Där kan man också få sacred clay knife för fletching bonus right?Yup. Harpoon, knife, wc axe, pickaxe, butterfly net, hammer och needle. När du använder ett utav dom, så får du dubbelt med exp. Exempel: Använder du wc axe och hugger maple, istället för att få 100 exp så får du 200exp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 21 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2009 Där kan man också få sacred clay knife för fletching bonus right?Yup. Harpoon, knife, wc axe, pickaxe, butterfly net, hammer och needle. När du använder ett utav dom, så får du dubbelt med exp. Exempel: Använder du wc axe och hugger maple, istället för att få 100 exp så får du 200exp. Då går de ju fete snabbt att lvla 99, om den nu är lika snabb som d axe... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg