Kevve Skrivet 3 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 (redigerat) Hmm, trackern verkade inte stämma när jag kollade på det. Men du blir rankad i Mining i cirka 48~ och du har tagit 66-69 på 52 veckor, och där tvivlar jag inte på trackern. En anledning till att jag tvivlar på att det du säger är sant är att du har massa Gems och T.om Charms istället för en cashpile. Hur stor chans är det? Jag ser tyvärr inte mig själv som ett "omoget småbarn". Det är snarare du som är det eftersom du verkligen måste ljuga om ett spel. Redigerat 3 Mars 2009 av Kevve Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 3 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 (redigerat) Jag ljuger inte... Jag talar sanning. Det är bara du som har svårt att fatta det. edit* Sålde alla min barrows och annat för att få så mycket som möjligt. edit2* Jaja, blev du stum nu eller? "gf but owned plx" ? Redigerat 3 Mars 2009 av Raptomex Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 3 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 Då borde du inte ha någonting emot att visa dom in game? Kom in på RS så pmar jag dig efter mitt task. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 3 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 (redigerat) Då borde du inte ha någonting emot att visa dom in game? Kom in på RS så pmar jag dig efter mitt task. Nej tack. Efter allt du sagt om mig, så föredrar jag att inte hålla kontakt med personer som dig. Sorry but that's it. edit* Jag fixade lvl 66-69 mining på 11 dagar, fråga viruzz. Redigerat 3 Mars 2009 av Raptomex Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 3 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 Jag tror dig. Men att du inte tränat 1-66 mining på 52 veckor vart det jag menade. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 3 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 Då borde du inte ha någonting emot att visa dom in game? Kom in på RS så pmar jag dig efter mitt task. Nej tack. Efter allt du sagt om mig, så föredrar jag att inte hålla kontakt med personer som dig. Sorry but that's it. edit* Jag fixade lvl 66-69 mining på 11 dagar, fråga viruzz. Bara ett "z":P Vaför detta "bråk?? Kevve du har sett Raptos pengar på bild, och man ser att det är runescape, så varför ska du då se dom in game??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 3 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 Då borde du inte ha någonting emot att visa dom in game? Kom in på RS så pmar jag dig efter mitt task. Nej tack. Efter allt du sagt om mig, så föredrar jag att inte hålla kontakt med personer som dig. Sorry but that's it. edit* Jag fixade lvl 66-69 mining på 11 dagar, fråga viruzz. Bara ett "z":P Vaför detta "bråk?? Kevve du har sett Raptos pengar på bild, och man ser att det är runescape, så varför ska du då se dom in game??? Självklart så tror han väl att jag har fejkat dem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 3 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 http://data.fuskbugg.se/skalman01/Proofenuff.png Vem som helst kan fakea bilder. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 3 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 Bara det att din suger, och raptos är lik... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 3 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 Hmm? Lite seeds, ett par logs? Haha, du vet ju inget. Ja min suger eftersom jag gjorde den på 2 minuter. Han har inget som helst bevis på att han verkligen har så mycket pengar förutom en bild som inte bevisar något. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 3 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 Hmm? Lite seeds, ett par logs? Haha, du vet ju inget. Ja min suger eftersom jag gjorde den på 2 minuter. Han har inget som helst bevis på att han verkligen har så mycket pengar förutom en bild som inte bevisar något. Nej jag vet ingenting, det är ju bara så att vi brukar spel tillsammans... Så jag känner ju inte honom utanför fuska.se... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 3 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 Hmm? Lite seeds, ett par logs? Haha, du vet ju inget. Ja min suger eftersom jag gjorde den på 2 minuter. Han har inget som helst bevis på att han verkligen har så mycket pengar förutom en bild som inte bevisar något. Du sa att du inte var omogen.. Varför beter du dig sådär då? :huh: Bråkar om ett spel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg