Hoppa till innehåll

Bild På Dej I Runescape


oki

Rekommendera inlägg

Hmm, trackern verkade inte stämma när jag kollade på det. Men du blir rankad i Mining i cirka 48~ och du har tagit 66-69 på 52 veckor, och där tvivlar jag inte på trackern.

 

En anledning till att jag tvivlar på att det du säger är sant är att du har massa Gems och T.om Charms istället för en cashpile. Hur stor chans är det?

 

Jag ser tyvärr inte mig själv som ett "omoget småbarn". Det är snarare du som är det eftersom du verkligen måste ljuga om ett spel.

Redigerat av Kevve
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 194
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Jag ljuger inte... Jag talar sanning. Det är bara du som har svårt att fatta det.

 

edit* Sålde alla min barrows och annat för att få så mycket som möjligt.

 

edit2* Jaja, blev du stum nu eller? "gf but owned plx" ?

post-58534-1236073330_thumb.png

Redigerat av Raptomex
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Då borde du inte ha någonting emot att visa dom in game?

 

Kom in på RS så pmar jag dig efter mitt task.

Nej tack. Efter allt du sagt om mig, så föredrar jag att inte hålla kontakt med personer som dig. Sorry but that's it.

 

edit* Jag fixade lvl 66-69 mining på 11 dagar, fråga viruzz.

Redigerat av Raptomex
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Då borde du inte ha någonting emot att visa dom in game?

 

Kom in på RS så pmar jag dig efter mitt task.

Nej tack. Efter allt du sagt om mig, så föredrar jag att inte hålla kontakt med personer som dig. Sorry but that's it.

 

edit* Jag fixade lvl 66-69 mining på 11 dagar, fråga viruzz.

 

Bara ett "z":P

Vaför detta "bråk?? Kevve du har sett Raptos pengar på bild, och man ser att det är runescape, så varför ska du då se dom in game???

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Då borde du inte ha någonting emot att visa dom in game?

 

Kom in på RS så pmar jag dig efter mitt task.

Nej tack. Efter allt du sagt om mig, så föredrar jag att inte hålla kontakt med personer som dig. Sorry but that's it.

 

edit* Jag fixade lvl 66-69 mining på 11 dagar, fråga viruzz.

 

Bara ett "z":P

Vaför detta "bråk?? Kevve du har sett Raptos pengar på bild, och man ser att det är runescape, så varför ska du då se dom in game???

 

Självklart så tror han väl att jag har fejkat dem.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hmm? Lite seeds, ett par logs? Haha, du vet ju inget. Ja min suger eftersom jag gjorde den på 2 minuter.

 

Han har inget som helst bevis på att han verkligen har så mycket pengar förutom en bild som inte bevisar något.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hmm? Lite seeds, ett par logs? Haha, du vet ju inget. Ja min suger eftersom jag gjorde den på 2 minuter.

 

Han har inget som helst bevis på att han verkligen har så mycket pengar förutom en bild som inte bevisar något.

Nej jag vet ingenting, det är ju bara så att vi brukar spel tillsammans... Så jag känner ju inte honom utanför fuska.se...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hmm? Lite seeds, ett par logs? Haha, du vet ju inget. Ja min suger eftersom jag gjorde den på 2 minuter.

 

Han har inget som helst bevis på att han verkligen har så mycket pengar förutom en bild som inte bevisar något.

Du sa att du inte var omogen.. Varför beter du dig sådär då? :huh:

Bråkar om ett spel?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...