bazti Skrivet 6 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2009 Karak-Norn Samma som mig. Adda Bazti (Lv. 23 Chosen) & Hasoris (Lv. 8 Blackguard) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 6 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2009 Sådär ja! Nu fick jag upp bildfan. Är dock lvl 11 nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 7 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2009 Sådär ja! Nu fick jag upp bildfan. Är dock lvl 11 nu. Bra. Marauders borde alltid ha en mutation. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 Sådär ja! Nu fick jag upp bildfan. Är dock lvl 11 nu. Bra. Marauders borde alltid ha en mutation. Man har ingen mutation på startbilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 (redigerat) Vet det Garone. Men de ser rätt skumma ut utan en. Bild från igår morgon eller så. Vi körde nybörjar PQ för Marked Monsters. Redigerat 9 Februari 2009 av GamerB Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 (redigerat) Har börjat köra på en marauder nu Men varje gång jag tar på nått nytt gear så ändras hårfärgen, tatueringens och ögonens färg. :( Redigerat 9 Februari 2009 av Eldapa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 Har börjat köra på en marauder nu Men varje gång jag tar på nått nytt gear så ändras hårfärgen, tatueringens och ögonens färg. :( Bara en bugg, fixade sig för mig runt lv 12-15 när du har full armour. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 11 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2009 (redigerat) Har en ny Marauder som heter Arok som är i lvl 11 atm Redigerat 11 Februari 2009 av Eldapa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 12 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2009 Cool Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 12 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2009 Varför räknas krabbklon som en mace? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 12 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2009 Hmm är du Norsca Flight Master? Ska sprigna runt där senare ikväll/imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 12 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2009 Hmm är du Norsca Flight Master? Ska sprigna runt där senare ikväll/imorgon. Va? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.