bazti Skrivet 13 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 Hmm är du Norsca Flight Master? Ska sprigna runt där senare ikväll/imorgon. Va? :o Du spelar väl fortfarande på Karak Norn , right? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 13 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 Hmm är du Norsca Flight Master? Ska sprigna runt där senare ikväll/imorgon. Va? :o Du spelar väl fortfarande på Karak Norn , right? Mm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 28 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2009 Då har vi mig brevid, det djur jag vill ha som mount, Rhinox !!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 1 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2009 lvl 39? 40 är max right? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 1 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2009 lvl 39? 40 är max right? :)Yep Grattis Bazti för lvl 40 snart om du inte redan är det medans jag skriver det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 1 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2009 lvl 39? 40 är max right? :)Yep Grattis Bazti för lvl 40 snart om du inte redan är det medans jag skriver det Han är väl i 30? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 1 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2009 lvl 39? 40 är max right? :) Yep Grattis Bazti för lvl 40 snart om du inte redan är det medans jag skriver det Han är väl i 30? :S tycker oxå att de ser ut som 30 :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 1 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2009 Jag är lv 30 och Rhinox NPC'n är lv 38. Tror ni kollade fel ruta. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 1 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2009 um..nej kollade rätt men 0:an går typ in i den ringen så det såg ut som en 9:a :P. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 2 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2009 um..nej kollade rätt men 0:an går typ in i den ringen så det såg ut som en 9:a :P. Om det bara var så bra :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 7 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2009 TG distraherade mig :P Bild på magus atm: Är dock 18 nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 7 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2009 En snabblevlad Ma-gus :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.