dalslund Skrivet 1 Oktober 2008 Rapport Skrivet 1 Oktober 2008 (redigerat) Tjenare Tjenare ;-). Jag är sugen på någon som vill bli recruitad och levla upp en eller två till 70. Krav på att jag vill spela: 1. vara berädd att upgradera till vanliga wow och tbc ( gamecard kan du ta senare du har 60 dagar efter aktiverat vanliga wow ;) ) 2. jag nördar inte 24/7 wow men iallafall var dag ( förutom träningar,läxor, och liknande ) jag spelar dagtid / kvälls tid natt tid om helgerna 3. Åldern är också en sak själv är jag snart 15, kom i målbrottet ca 5 år sen ingen oro för pip här , spelar gärna med folk 15+ hälst inge pip. ( mic används ( ventrilo eller skype )) 4. Joina min guild är ju såklart friviligt men klart det är kul ;-) ( dsv-gaming.net ) Så ifall ni är sugna kan ni alltid skicka ett mejl ;) Inte PM's för jag är så kass på checka dem. skicka mejl till [email protected] eller [email protected] ( skicka till båda så är ni säkra att jag får dem ) :) Tack för mig haj! Notera: Spelar hälst på grimbatol där guilden befinner sig ( alliance där ). Notera att jag även kan levla upp en på min brors server " Jaedanar " ( horde ) där vi blir uppgearade först i karazhan för att sedan kunna köra ssc/tk med dem, ( fast måste dock fråga vad dom needar ;) ) Som alliance rollar jag gärna en Human Priest, försök isåfall också rolla en human ;) eller draenei ahde inte vatt fel =) Som horde rollar jag gärna en Orc Shaman eller Undead Warrior Redigerat 1 Oktober 2008 av dalslund
garkan Skrivet 1 Oktober 2008 Rapport Skrivet 1 Oktober 2008 Jag är enkelt på. Adda mig i msn [email protected]
Rekommendera inlägg