xnx Skrivet 10 November 2008 Rapport Dela Skrivet 10 November 2008 :rolleyes: Jag märke att ingen annan hade lagt till en sån här tråd, så jag gör det då. Jag hade precis köpt Star Wars: The Force Unleashed och undrade (om ni spelat det) vad ni tycker om det? Själv tycker jag det är ett underhållande spel, men kort. Storyn är okej, men kunde vara bättre. Vad tycker ni? Det är ganska kul. Man tröttnar efter cirka 4 banor. Spelet buggar lite ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 10 November 2008 Rapport Dela Skrivet 10 November 2008 Det har börjat bugga mycket mer nu... På Imper. Raxus Prime fastnade jag inuti en skräphög... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 10 November 2008 Rapport Dela Skrivet 10 November 2008 Jag har det på PSP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 10 November 2008 Rapport Dela Skrivet 10 November 2008 :rolleyes: Jag märke att ingen annan hade lagt till en sån här tråd, så jag gör det då. Jag hade precis köpt Star Wars: The Force Unleashed och undrade (om ni spelat det) vad ni tycker om det? Själv tycker jag det är ett underhållande spel, men kort. Storyn är okej, men kunde vara bättre. Vad tycker ni? Har bara testat det på Webhallen men verkar roligt... lite svårt men det är bara för att jag typ bara testade litegrann och kom in på en svår bana med värsta bossen :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.