Garone Skrivet 28 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2008 Hittills måste jag nog säga Far Cry 2, Fable 2 och Bioshock. Vi får se med Fallout 3 om ett par dagar.Jag gillar inte Fallout 3 så mycket.Påminner as mycket om Oblivion, som jag inte gillade : P Men om du gillade Oblivion antar jag att du kommer gilla Fallout 3. Älskade Oblivion. Har 200h+ spelat på min main. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 Halo 3 and gta iv easy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 Vi lägger till Viva Piñata här. Oväntat überbra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zezam321 Skrivet 30 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2008 Bästa spelen till 360 = Grand Theft Auto IV GuitarHero Aerosmith/III Skate Need For Speed Pro Street Condemned (Fyf*n va läskigt de är mitt i natten) Test Drive Unlimited Halo 3 Dead Rising Och Oblivion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.