Racoon14 Skrivet 2 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2008 Jag har fått punkbuster problem. När Jag går in i en server så kickas jag efter ca. 3-5 sekunder. Då kommer det upp en ruta som det bara står punkbuster i. Jag kör vista och det har inte funkat någon gång, däremot på min gamla dator med xp som krashade funkade det utan problem. Finns det någon lösning på detta? Är väldigt, väldigt tacksam för svar, jag blir så frustrerad! :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 3 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2008 Pröva installera senaste versionen av punkbuster ifrån evenbalance. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 3 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2008 Jag har de senaste versionerna på bf och pb instalerade. Ingen annan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 3 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2008 har du testat att joina andra servrar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 3 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2008 jag har testat typ alla som finns Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 3 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2008 (redigerat) så händer det för mej ibland, brukar sluta när jag spelat i någon timme. Redigerat 3 Oktober 2008 av Arako Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 3 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2008 så händer det för mej ibland, brukar sluta när jag spelat i någon timme. Så du menar att varje gång jag vill spela så ska jag sitta i 1 timme och försöka komma in på en server? Jag har aldrig kommit in på någon server. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 3 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2008 så servern hinner inte ens ladda? när det händer för mej brukar jag kunna vara inne i spelet i ca 5-10min innan det händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 3 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2008 så servern hinner inte ens ladda? när det händer för mej brukar jag kunna vara inne i spelet i ca 5-10min innan det händer. Allt funkar perfekt tills jag kommer dit jag ska spavna. Altså innan jag har börjat spela. Därifrån tar det cirka 2-6 sek tills jag kickas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DoubleIsBack1 Skrivet 3 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2008 Jag vet inte vad felet är, men vet en sak, fel forum! Det finns ett battlefield forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 3 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2008 men ingen är typ inne där så det är ingen ide. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 3 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2008 men ingen är typ inne där så det är ingen ide.nej sant, men testa kontakta ngn support eller EA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.