Racoon14 Skrivet 4 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 (redigerat) Men de vägrar svara när jag skriver till dem! Redigerat 4 Oktober 2008 av Racoon14 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 Står det något mer än punkbuster i rutan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 4 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 Står det något mer än punkbuster i rutan? nee, bara punkbuster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 skriver du till rätt support då? alltså ring till där du köpte spelet och klagga då eller ngt. eller så testa att bli medläm på en annan sida än den här och fråga om problemet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IokuaKapua Skrivet 5 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2008 men det är enkelt du behöver bara uppdatera PB gå in på google och sök på download punkbuster battlefield 2142 :lol: hehe jag hadde också problem med det där Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 5 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2008 men det är enkelt du behöver bara uppdatera PB gå in på google och sök på download punkbuster battlefield 2142 :lol: hehe jag hadde också problem med det där :angry: <_< :angry: Som jag sa tidigare: Jag har de senaste versionerna på bf och pb installerade!!! Läs innan du skriver!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 5 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2008 Ring support? http://icanhascheezburger.files.wordpress.com/2008/10/funny-pictures-electrician-cat-will-bill-you-later.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 13 November 2008 Rapport Dela Skrivet 13 November 2008 Jag får ochså punbuster men jag blir oftast bannad XD... OPSs Brukar döda dom i mitt eget lag. FÖR ATT DOM j*vlaRNA KÖR ÖVER MIG!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 13 November 2008 Rapport Dela Skrivet 13 November 2008 ok 1: vad står det på felmeddelandet? 2: gå in på www.evenbalance.com och ladda ner pbsetup och uppdatera din PB DÄR efter du har avinstallerat PB för bf2142 Jag får ochså punbuster men jag blir oftast bannad XD... OPSs Brukar döda dom i mitt eget lag. FÖR ATT DOM j*vlaRNA KÖR ÖVER MIG!!!!off topic? vad har detta med saken och göra? du blir bannad för du tkr. :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.