Zhark Skrivet 2 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2008 Vilken är eran favorit bland alla musikfestivaler? Mina är Woodstock och Sweden Rock Festival (ska dit nästa år). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 2 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2008 Woodstock har väl bara inträffat typ 2 gånger eller nåt? (om jag inte är ute och seglar) Får väl säga Wacken. Sweden Rock har för mycket band jag inte gillar om jag ska vara ärlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 3 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2008 Bizarre-Festival verkade vara en helfestlig festival Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JingleHell Skrivet 3 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2008 Metaltown och Wacken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 8 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2008 Wacken <3! Metaltown <3 (Har aldrig varit på nån av dem, men dem verkar bara för härliga) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DoubleIsBack1 Skrivet 10 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2008 har bara varit på NRJ in the park om det räknas då. ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 10 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2008 Wacken <3! Metaltown <3 (Har aldrig varit på nån av dem, men dem verkar bara för härliga) Varför ett <3 då?Du måste väl vara där före du kan älska det. Iallafall så är det Metaltown. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 10 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2008 Metaltown va grymt i sommras! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.